فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۱۰ کیلو تریاک در بازرسی ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء شهرستان خاتم از یک دستگاه خودرو وانت پیکان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 25 June 2023
از توقف وانت‌ پیکان حامل ۲۱۰ کیلو تریاک تا ناکامی قاچاقچیان حشیش در استان یزد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در این رابطه اعلام کرد: ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء  فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی خودرو را در یک اقدام ضربتی متوقف کرده و در بازرسی از آن ۲۱۰ کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام و در این عملیات سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان حشیش در ابرکوه

سردار بهدانی فرد همچنین از کشف ۷۹ کیلو حشیش در عملیات ماموران پلیس شهرستان ابرکوه خبر داد و تصریح کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان‌ها را دارند.

وی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، خودروی «نیسان وانت» حامل موادمخدر را در محور خروجی ابرکوه شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف و در بازرسی انجام شده ۷۹ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این عملیات نیز دو  قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به تهران را داشتند، دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

کشف تریاک در هیوندای سانتافه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی مأموران از یک دستگاه خودرو هیوندای سانتافه خبر داد.

سرهنگ «حسین اسمعیلی» در این باره بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ، مأموران مستقر در محور بافق - یزد  حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری هیوندای سانتافه مشکوک و جهت بررسی، آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از داخل خودرو شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که در این عملیات دو متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطر نشان کرد: پلیس در جهت مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر که باعث تباهی جوانان و فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند، از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه و درچارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار