فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۲۲۵ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 24 June 2023

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سرهنگ عظیم‌ا... کرمی بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۲۷ کیلو تریاک را که به صورت ماهرانه در زیر صندلی جاسازی شده بود، کشف کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به این که راننده دستگیر و برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد، از کشف ۵۸ کیلو تریاک دیگر در شهرستان خبر داد.

وی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری سمند مشکوک شدند و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

وی با بیان این که مأموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۵۸ کیلو تریاک کشف کنند، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی نی‌ریز همچنین از کشف ۲۵ کیلو تریاک دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرمی بیان کرد: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه، فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها کرد و متواری شد. در بازرسی از این خودرو ۲۵ کیلو تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری، با جدیت ادامه دارد.
سرهنگ کرمی همچنین عنوان داشت: در بازرسی از خورجین یک موتورسیکلت، ۱۱۵ کیلو تریاک کشف شد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راکب بدون توجه به ایست پلیس متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت را رها کرد و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که در بازرسی از خورجین موتورسیکلت ۱۱۵ کیلو مواد تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری راکب متواری با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار