کد خبر: ۱۱۱۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 24 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سید مهدی رحمتی در مراسم معارفه خود در باشگاه نساجی بعنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت:

کسی برای من تصمیم نگرفت و خودم با افتخار نساجی را انتخاب کردم 

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی:خودم با افتخار نساجی را انتخاب کردم  

سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، این تیم را با تصمیم خود انتخاب کرده و گزینه موردنظر کسی برای حضور در جمع سرخپوشان مازندرانی نبوده است.
سیدمهدی رحمتی در جلسه معارفه خود به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: در ابتدا از حدادیان و هیئت مدیره باشگاه و همینطور مجموعه وارش تشکر می‌کنم. همچنین از صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که وظیفه خطیر هدایت نساجی را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به من سپردند و همین‌جا این قول را می‌دهم که با تمام وجود و انرژی هم خودم و هم کادر فنی و بازیکنان هر چه در توان داریم برای نساجی ایران، مازندران بگذاریم و با همه وجود برای سربلندی نساجی و مردم مازندران و قائمشهر از هیچ‌گونه تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور که همه می‌دانید باشگاه نساجی یک باشگاه بزرگ، باقدمت و پرطرفدار است و فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کرده. همین‌جا دست خودم را به سوی همه پیشکسوتان محترم این باشگاه دراز می‌کنم تا از همین امروز در کنار هم و با یاری هم این راه سختی را که پیش رو داریم با هم جلو برویم و بتوانیم نساجی را به آن جایگاه اصلی که برازنده قدمت و شأن این تیم ریشه‌دار است، برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: خیلی خوشحالم که در قائمشهر هستم، چون نساجی یک تیم بااصالت و باریشه است و هواداران پرشوری دارد که هیچ جایی این تیم را تنها نمی‌گذارند. در یک سال و نیم گذشته در خانه حریفان تیم سابق من (آلومینیوم) بیشترین بازی را با نساجی برگزار کرد و حساس‌ترین آن در فینال جام حذفی بود و شناخت خیلی خوبی از نساجی دارم. دوست دارم هواداران ما همانطور که در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند در بازی‌های فصل آینده هم دست‌شان روی شانه‌های ما باشد و انرژی مثبت آنها را حس کنیم. مطمئناً نوید این را می‌دهم که اتفاقات خیلی خوبی را رقم خواهیم زد.

وی درباره اینکه در چند سال گذشته تیم‌های رده‌ پایه و امیدهای نساجی هیچ خروجی برای تیم بزرگسالان نداشته و به این تیم راه پیدا نکرده‌اند، گفت: من یک گریزی به سال‌های گذشته بزنم. اهل وعده و عیده نیستم. در تیم آلومینیوم که بودم تیم‌های پایه‌‌اش مقام کسب کردند و اتفاقات خوبی در اراک افتاد. من نزدیک به 15 بازیکن رده پایه آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و در هفت هفته پایانی پنج بازیکن جوان و امید را بازی دادیم. این بازیکنان در تمرینات حضور داشتند و حدود 30 تا 40 دقیقه در بازی‌های ما به میدان رفتند. درباره استان مازندران باید بگویم که این استان یکی از ذخایر بزرگ فوتبال ایران است و یکی از قطب‌های فوتبال ما.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار