رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد استان یزد خبر داد؛
رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد استان یزد گفت: کارگاه بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی در قالب سلسله نشست‌های «مبانی آموزش‌های تخصصی قرآن» شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 24 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسین دشتی اظهار کرد: کارگاه «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در قالب سلسله نشست‌های «مبانی آموزش‌های تخصصی قرآن» ویژه قاریان، اساتید، حافظان، مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی و معلمان آموزش و پرورش برگزار شد و با استقبال خوبی همراه بود.

رئیس گروه  قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: ۵۰۰ نفر در این کارگاه یک روزه شرکت کردند به نحوی که به دلیل استقبال خوب وبا پیشبینی‌های انجام شده یک روز قبل از برگزاری این کارگاه، گروه اجرایی محل برگزاری کلاس را به محلی با ظرفیت بیشتر منتقل کردند.
 
وی ادامه داد: این دوره از ساعت ۸ الی ۱۴ روز چهارشنبه، ۳۱ خردادماه برگزار و استاد سیدمهدی سیف پیشکسوت قرائت و آموزش قرآن و عضو گروه تحقیق مرکز طبع و نشر و همچنین مرتضی توکلی قائم مقام مرکزطبع و نشر نکات آموزشی را تدریس کردند.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد افزود: با توجه به ثبت نام برخی از شرکت کنندگان از شهرستان‌های مختلف استان، زمینه حضور مجازی در این کارگاه فراهم شد و تعدادی از شرکت کنندگان به صورت مجازی، آموزش های لازم را فرا گرفتند.
 
گفتنی است این کارگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وبا همکاری  اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه قرآنی استان یزد در تالار تربیت معلم یزد با تدریس سیدمهدی سیف پیشکسوت قرائت و آموزش قرآن و عضو گروه تحقیق مرکز طبع و نشر و همچنین مرتضی توکلی قائم‌مقام مرکز طبع و نشر در یزد روز (چهارشنبه ۳۱ خرداد)برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار