مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم کارشناسی از تهران به استان برای بررسی فنی سانحه خونین تریلر در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 23 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علیرضا نیکروز گفت: قبل از ظهر امروز سانحه برخورد تریلر در نزدیکی پلیس راه یاسوج، شیراز باعث کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هم استانی‌ها شد.
نیکروز ادامه داد: این حادثه بسیار دلخراش و سنگین بود و همین موضوع هم باعث شد که جوانب آن به صورت جدی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: یکی از مواردی که معمولا در چنین حوادثی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، قرائت‌های متفاوت گا‌ها تفسیر‌ها و روایت‌های غیرکارشناسی است که عملا کمکی به اصل ماجرا نمی‌کند.

نیکروز گفت: در حال حاضر برای ما تسلی و تسکین خاطر به خانواده‌های سانحه دیده اهمیت فراوانی دارد، اما در خصوص بررسی‌های کارشناسی و فنی موضوع اقدامات در حال انجام است.

مدیر کل مدیریت بحران با بیان اینکه متاسفانه برخی خبر‌ها به نقل از برخی مسئولین ، دستگاه یا دستگاه‌هایی را مقصر معرفی کرده اند، افزود: چنین چیزی با این صراحت صحت ندارد و برای بررسی دقیق موضوع یک تیم کارشناسی از پلیس راه کشور فردا به استان سفر می‌کنند.

نیکروز گفت: استان ما یک استان کوهستانی است و از ضعف تاریخی زیرساخت‌های حمل و نقل رنج می‌برد و این موضوع قابل کتمان نیست، اما تلاش‌ها هم برای بهبود کیفیت جاده‌ها با همه توان انجام می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران بیان کرد: در حوادث رانندگی، بیان نظر مستند کارشناسی است که میزان تقصیر همه عوامل موثر از جمله، جاده، راننده و خودرو را معین می‌کند لذا تا حضور کارشناسان و بررسی دقیق، هر گونه گمانه زنی مردود است.

نیکروز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و مصدومان گفت: در حال حاضر تلاش همه مسئولین استان بویژه کادر درمانی، کمک به بهبودی مصدومان است که امیدواریم با دعای مردم، وضعیت این عزیزان هر چه زودتر بهبود یابد.

وی در پایان از تلاش‌های اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی، هلال احمر، اتش نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راه، مجموعه راهداری و نیرو‌های مردمی که از ابتدای سانحه در حال تلاش برای کمک به مصدومان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار