رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر خبر داد : برگزاری چهارمین جشنواره غذا با حضور خیران در ۲۵ غرفه به نفع بیماران سرطانی در ملایر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵ 22 June 2023

برگزاری چهارمین جشنواره غذا با حضور خیران در ۲۵ غرفه به نفع بیماران سرطانی در ملایر برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:" دکتر عباس آذر همایون" در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اینکه مجمع فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده است، اظهار داشت : این مجمع افتخار این را دارد که با کمک خیرین خدمات بهداشتی و درمانی را در راستای کمک به بیماران نیازمند انجام دهد.

وی تصریح کرد : مجمع خیرین سلامت ملایر با هدف مشارکت‌های مردم و شناسایی نیازهای بهداشت و درمان شهرستان تشکیل شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر مطرح کرد : این مجمع با جذب خیرین، کمک‌های مادی و معنوی خیرین را در راستای پروژه‌های درمانی و کمک‌های مختلف به بیماران هزینه می‌کند.

آذر همایون با اشاره به اینکه در این مجمع پزشکان، پرستاران، خیران و مددکاران همکاری لازم را به مجمع داشته است؛ بیان کرد : تا کنون پروژه‌های بزرگ درمانی از سوی خیرین در شهرستان ساخته و یا تکمیل شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری خیرین در حوزه‌های فرهنگی با مجمع خیرین سلامت ، یادآور شد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی برگزاری جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی است

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از برگزاری چهارمین دوره جشنواره غذا توسط مجمع خیرین سلامت ملایر در ساعت ۱۸ روز جمعه دوم تیر ماه خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور خیران در ۲۵ غرفه در پارکینگ بوستان سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد : در راستای برگزاری جشنواره همه تدابیر بهداشتی اندیشیده شده که این جشنواره با بهترین کیفیت برگزار و غذاها از نظر بهداشتی زیر نظر کارشناسان بهداشت بوده که در این راستا با غرفه داران جلسات گذاشته شده و ماسک، دستکش و وسایل مورد نیاز بهداشتی نیز در اختیار غرفه داران قرار خواهد گرفت.

آذر همایون از فروش یک هزار کیسه بهداشتی در راستای حفظ محیط زیست در این جشنواره خبر داد و گفت : این کیسه‌های پارچه‌ای با قیمت مناسب به فروش می‌رسد و درآمد آن نیز صرف بیماران سرطانی خواهد شد.

وی برنامه‌های فرهنگی و متنوع، غرفه ویژه کودکان، غرفه غربالگری و تست قند خون، غرفه اهدای عضو و غرفه همت بالا را از برنامه‌های دیگر این جشنواره دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار