کد خبر: ۱۱۱۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 21 June 2023

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح امنیت محله‌محور با حضور میدانی و عملیاتی تیم های تخصصی پلیس در مناطق مورد هدف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی داداش تبار" در گفت وگو با خبرنگارایسنا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در قالب طرح امنیت محله‌محور به محوریت کلانتری ۱۱ و ۸ تیم تخصصی پلیس در سطح شهر آمل به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری ۶ نفر از برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد:  تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت سرقی نیز با هوشیاری پلیس آمل کشف و ضبط شد.

سرهنگ داداش تبار ادامه داد: در اجرای این طرح، پنج دستگاه خودروی که صاحبان آنها برای شهروندان ایجاد مزاحمت خیابانی داشتند نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: طرح امنیت محله‌محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم‌خیز و با همکاری مردم محلات با پلیس به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار