فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان
مدیریت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان با اشاره به اینکه این فروشگاه‌ یکی از حامیان و همراهان دولت در تنظیم بازار هستند، گفت: کالای تنظیم بازار در این فروشگاه‌ها همواره برای عرضه به شهروندان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 19 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، داریوش مهدوی با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه دارای ساختار نیمه دولتی است، اظهار داشت: این فروشگاه همواره به عنوان بازوی کمکی دولت عمل کرده و همواره در اجرای طرح های تنظیم و کنترل بازار مشارکت داشته است.

وی افزود در همه شهرستان های استان شعبه های فروشگاه رفاه فعال است

مدیریت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان ادامه داد: در فروشگاهی که گوشت و میوه هم عرضه شود تا ۱۰ نفر و در سایر فروشگاه ها هم ۶ تا هشت نفر به کار گرفته می شوند.

وی با بیان اینکه وین مارکت هم شعبه محلی و زیرمجموعه فروشگاه رفاه است، افزود: شفافیت مالی و تنوع بالای کالایی از مزیت های این فروشگاه‌ها است.

مهدوی با بیان اینکه فروشگاه ها زنجیره ای دارای سه ساختار سوپری، متوسط و بزرگ هستند، گفت: در فروشگاه های هایپر در استان هشت تا ۱۰ هزار قلم کالا در سطح متوسط پنج تا ۲ هزار و در سطح سوپری هم یک هزار تا ۲ هزار قلم کالا وجود دارد.

وی یادآور شد: در فروشگاه مرکزی رفاه در شهر سنندج  یک نفر نیروی دارای مدرک دکتری دامپزشکی و یک نفر مهندس صنایع غذایی بر کیفیت کالاها نظارت دارند لذا از این لحاظ خیال شهروندان و مصرف کنندگان راحت است.
مدیریت شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در کردستان با اشاره به ساختار خرید این فروشگاه‌‎ها اظهار داشت: اولویت ما حمایت از تولیدات واحدهای تولیدی کردستان است لذا هر کدام از تولیدکنندگان استان که بتوانند توجیه خرید را برای ما داشته باشند با آنها قرارداد منعقد می کنیم.

مهدوی با بیان اینکه بخشی از خرید در این فروشگاه هم ملی بوده و واحدهای صاحب برند و شناخته شده کشور محصولاتشان را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به ما عرضه می کنند، ادامه داد: نهادهای مختلف از جمله تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی همواره بر عرضه و کیفیت کالاهای موجود در این فروشگاه نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه این نظارت و کنترل ها منجر به افزایش عرضه کالاهای باکیفیت شده است، افزود: عرضه کالاهای تنظیم بازار با قیمت مصوب هم در فروشگاه موجود است و مردم می توانند آنرا تهیه کنند.

مهدوی یکی از شاخص های توسعه یافتگی شهری را تعداد فروشگاه های هایپر در سطح شهرها خواند و اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی سهم خرده فروشان کوچک در بازار کاهش و میزان فعالیت و ایجاد فروشگاه های زنجیره ای افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: پیش بینی های جهانی صنعت خرده فروشی دنیا بیان میدارند که ۷۰ تا ۸۰ درصد سهم بازار به فروشگاه های زنجیره ای اختصاص پیدا خواهد کرد و این مجموعه ها نقشی تاثیرگزار در اقتصاد آینده کشورها ایفا خواهند کرد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در استان کردستان دارای ۳۰ شعبه است که از این تعداد ۱۵ شعبه به صورت شعب محله ای در قالب وین مارکت میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار