فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اقدام به قاچاق فرآورده‌های جمع آوری شده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 18 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق اظهار داشت: در پی دریافت اخباری در هفته‌های اخیر مبنی بر دپو، توزیع و قاچاق سوخت به صورت خارج از شبکه در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری مربوط قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که یک واحد صنعتی در محدوده خاورشهر مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگ خارج از شبکه توزیع جمع آوری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمده متهمان با استفاده از 2 دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به قاچاق فرآورده‌های جمع آوری شده کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کلانتری 177 خاورشهر با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند تصریح کرد: در بازرسی از محل حدود 40 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کار شناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود 12 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند اظهار داشت: در این زمینه 4 قاچاقچی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی بخش خاوران معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تأکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار