مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: نهایت همکاری و تعامل با صنایع استان در پیک بار انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 18 June 2023

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: میزان سهمیه‌ مصرف برق صنایع در پیک بار، در وزارتخانه‌های نیرو و صمت تدوین شده و برق استان آن را ابلاغ کرده است.

وی افزود: سهمیه‌های ابلاغی به صنایع در کارگروه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و صمت تدوین شده و به محض دریافت این سهمیه‌ها، به صنایع استان ابلاغ و جلسات هم‌اندیشی و هماهنگی در این زمینه با صنایع به صورت نشست‌های رو در رو برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه نهایت همکاری و تعامل با صنایع استان در پیک بار انجام می شود، گفت: تابع دستورات و عملکرد دیسپاچینگ ملی به عنوان ناظر امنیت و پایداری شبکه هستیم.

دشت بزرگ عنوان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی وزارتخانه‌های نیرو و صمت به صنایع انجام شده است و با تعامل حداکثری در تفاهم‌نامه ابلاغی از سوی این وزارتخانه‌ها برای تامین برق صنایع، در تلاش هستیم تا در حوزه خانگی نیز در پیک تابستان ۱۴۰۲ خاموشی با برنامه‌ای نداشته باشیم.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه خط قرمز صنعت برق همانگونه که وزارت نیرو ابلاغ کرده در بخش خانگی است، اظهار کرد: در بازه‌های زمانی که خارج از ساعت پیک است و شبکه اجازه می‌دهد، با همکاری صورت گرفته برخی از صنایع می توانند بیشتر از دیماند خود مصرف کنند.

وی با بیان اینکه تلاش شده است که از همه ظرفیت‌ها در بخش تولید برق استفاده شود که بهترین شرایط را در تولید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نیروگاه‌های بزرگی که واحدهایی از آن ها از مدار خارج است به نحوی برنامه‌ریزی کنند که تا پایان خرداد وارد مدار شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار