جلسه هماهنگی به منظور رونمایی از سامانه پنجره واحد خدمات بومی استان با هدف کلید خوردن انجام استعلامات بین دستگاهی در استان با حضور استاندار مازندران تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 15 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در این جلسه اظهار کرد: پروژه پنجره واحد بومی استان بنا به تاکید استاندار محترم مازندران در دو فاز استعلامات بین دستگاهی و صدور مجوز ها توسط شرکت پاسارگاد آریان (فناپ)در حال انجام است، که فاز نخست آن به زودی توسط استاندار محترم رونمایی خواهد شد. 

فاز نخست پنجره واحد خدمات بومی استان مازندران آماده رونمایی است

اسماعیل اعزی ضمن تاکید بر سیاست دولت مبنی بر غیر حضوری شدن ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به مردم و ارائه خدمات در بستر شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک راهکار مناسبی برای الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی بوده و موجبات تعامل، هم افزایی و همکاری بین دستگاه ها ، قابلیت اندازه گیری خدمات و سرعت آنها و در نتیجه کمک به سرمایه گذاری در استان را فراهم می کند که این امر تعامل همه جانبه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

گفتنی است در این جلسه نحوه عملکرد سامانه پنجره واحد خدمات بومی استان در حضور استاندار محترم، معاونین استاندار و مدیران کل ستادی استانداری مازندران توسط شرکت پاسارگاد آریان(فناپ) ارائه و گزارشات لازم در رابطه با اجرای نهایی و رونمایی این پروژه در استان طرح و بررسی شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار