مدیرکل کل بنیاد مسکن ایلام گفت: هفت هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته و امسال به متقاضیان مسکن ملی در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 14 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب اله محبی  اظهار داشت: سه هزار و ۹۳ میلیارد ریال از این مقدار مربوط به سال گذشته و چهار هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال نیز متعلق به ابتدای سال جاری تاکنون است.

وی افزود: سهمیه طرح نهضت ملی تولید مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان امسال چهار هزار واحد است که تاکنون سه هزار و ۲۲۹ واحد به بانک‌ها معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام یادآور شد: ۲ هزار و ۲۲۶ واحد از این تعداد عقد قرارداد انجام شده و در ۸۵۱ واحد نیز این فرآیند پایان یافته است.

هفت هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مسکن ملی در ایلام پرداخت شد

محبی تاکید کرد: سال گذشته نیز سهمیه استان در این بخش ۲ هزار واحد بود که سه هزار و ۳۷۸ واحد به بانک‌های ایلام معرفی شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحد معرفی شده به بانک های استان پارسال سه هزار و ۹۳ واحد عقد قرارداد انجام و ۲ هزار و ۹۹۳ واحد پایان کار انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: سال گذشته و امسال در مجموع ۶ هزار و ۶۰۷ واحد به بانک ها معرفی که پنج هزار و ۳۱۹ واحد عقد قرارداده شده و سه هزار و ۸۴۴ واحد نیز پایان یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار