کد خبر: ۱۱۰۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 11 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/03/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
زمین خواری 20 میلیاردی در مناطق جنگلی ساری
سردارحسن مخفی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف يک فقره زمين خواري و تصرف اراضي ملی به ارزش 20 ميليارد ريال در مناطق جنگلی شهرستان ساری خبر داد.
سردار"حسن مخفی شهرستانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری، افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداري صورت پذيرفته، مشخص شد اراضی ملی در مناطق جنگلی، مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است . 

اخبار کامل انتظامی مازندران در بیست و یکم خرداد  


فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان20 میلیارد ریال برآورد شده است که در اين راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
سردار مفخمی با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی از اولويت هاي ماموریت پلیس است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی 110 به این پلیس اطلاع دهند.

کشف 9هزار ثوب البسه قاچاق در شهرستان نور
سرهنگ سیدموسی حسین جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 9 هزار ثوب البسه قاچاق در شهرستان نور خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" در باره جزئیات این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور از عرضه انواع البسه خارجی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی آن شهرستان با خبر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در بازرسی از واحد صنفی مذکور در شهر رویان  9 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ حسینی مجموع ارزش کالای کشف شده در این عملیات را بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
جانشین انتظامی استان مازندران در ادامه با بیان این که خرید و عرضه کالاهای قاچاق ضمن این که از سلامت کافی برخوردار نیستند موجب رواج بیکاری و ضربه به اقتصاد و تولیدات داخلی می شوند از مردم خواست: درصورت مواجهه با عاملان عرضه کالای قاچاق مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

انهدام باند سارقان احشام و طیور در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری 4 سارق احشام و طیور و کشف 35 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام و طیور در شهرستان بهشهر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 و  پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات تخصصي 4 سارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عمليات هاي جداگانه، آنان را در مخفيگاهشان دستگيرکردند .
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصريح کرد: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به سرقت 5 فقره سرقت گوسفند و30 فقره سرقت طیور در شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شدند.#

دستگيري 3 سارق محتويات داخل خودرو در"نکا"
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3 سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو با 7 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتري 11این شهرستان با اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند که پس از هماهنگي با مرجع قضائي، متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر  شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا با بیان اینکه در بازرسي از مخفيگاهشان اقلام سرقتی و تجهیرات داخل خودرو کشف شد، تصریح کرد: این 3 سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ، ورود و تردد افراد مشکوک و مظنون را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

خبر فوری//
انسداد محور کندوان به دلیل کوچ عشایر
سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور کندوان به دلیل کوچ عشایر در روز یک شنبه 21 خرداد ماه از ساعت 6 صبح به مدت 24 ساعت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به دلیل کوچ عشایر در محور کندوان، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی، افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه در روز یک شنبه 21 خرداد ماه از ساعت 6 صبح به مدت 24 ساعت در محورکندوان ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "فیروزکوه و هراز" تردد کنند.
سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

کشف 51 کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در رامسر
سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 51 کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات مشترک پلیسی با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در شهرستان رامسر خبر داد.
سرهنگ "علیرضا ثقفی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شدند.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با استفاده از خودرو از استان قزوین به سمت مازندران اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین برای دستگیری متهم خبر داد و افزود: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهم در شهرستان رامسر متوقف و در بازرسی از آن 51 کیلوگرم تریاک کشف شد .
سرهنگ ثقفی از دستگیری متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

کشف تنباکوی قاچاق در بابل
سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 636 بسته تنباکوی قاچاق به ارزش3 میلیارد ریال در عملیات ضربتی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان بابل خبر داد.
سرهنگ"محمد محمدپور"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی از نگهداری تنباکوی قاچاق در یک واحد انبارهای شهرستان بابل مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این خصوص مأموران این پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف 636 بسته تنباکوی خارجی قاچاق شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه متصدی متخلف این واحدانبار دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ محمدپور در پایان خاطر نشان کرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوري ترين برنامه پلیس به شمار مي آيد و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف مواد مخدر از 2 سوداگر مرگ در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف2 کیلو گرم موادمخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در آن شهرستان خبرداد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 2 کیلو گرم تریاک از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کویین) در یک منزل شخصی با تلاش ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (بیت کویین) در یک منزل شخصی در یکی از روستاهای اطراف، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و با حکم مرجع قضائی نسبت به بازرسی اقدام کردند که طی آن موفق به کشف 5 دستگاه بیت کویین شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش بیت کویین های کشف شده به 2میلیارد ریال می رسد.
سرهنگ کلوانی در پایان از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف موتور سنگین های قاچاق در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف دو دستگاه موتور سنگین قاچاق سی بی 1000 و سی بی 600 فاقد مدارک به ارزش 10 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین های متخلف در شهرستان ساری و حومه آن به مرحله اجرا درآمد.
وی، افزود: ماموران انتظامی یگان امداد و معاونت عملیات این شهرستان بصورت ویژه در اقدامی عملیاتی موفق شدند دو دستگاه موتور سنگین قاچاق سی بی 1000 و سی بی 600 فاقد مدارک را با قانون بکارگیری سلاح توقیف و راکبان آن را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتورسنگین توقیفی به همراه راکب آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسن زاده ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر10 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار