رئیس کل دادگستری فارس گفت: در جلسه با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات تعاملی برای بررسی مشکلات، به توضیحاتی درخصوص مجموعه پرداخت و گفت: همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر و عدالت اداری باعث می‌شود گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات مورد نظر برداشته شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 27 May 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات تعاملی برای بررسی مشکلات، به توضیحاتی درخصوص مجموعه پرداخت و گفت: همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر و عدالت اداری باعث می‌شود گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات مورد نظر برداشته شود.

او، با توجه به پیشنهاد و موافقت طرفین در خصوص تشکیل کارگروه و کمیته‌های فرعی در زمینه‌های متعدد، عنوان کرد: هدف از ایجاد کارگروه، بررسی تخصصی موضوعات و چالش‌های مطرح شده و مهم می باشد که پس از تشکیل آن بررسی‌های مقدماتی، محورها و چالش‌های مهم احصاء و برای بررسی و پیدا کردن راه حل جلساتی برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با توجه به مطالب ذکر شده توسط مدیرعامل سازمان‌های همیاری شهرداری‌های فارس موانع موجود و پیش رو با کمک مسئولین مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این نشست مشترک به گفت‌و گو و ذکراهمیت تعامل و هم اندیشی دو مجموعه سازمان همیاری با دادگستری فارس در راستای حل مشکلات مردم و شهرداری‌ها پرداختند.

سید علی سید نصیری با بیان اینکه این سازمان یک نهاد عمومی غیر دولتی و وابسته به شهرداری‌ها است، گفت: از آنجا که همه سهام این سازمان مربوط به مجموعه شهرداری‌های استان است و بنابر اساسنامه موجود، این سازمان در راستای کمک به تأمین خودکفائی شهرداری‌ها از طریق تجمیع امکانات و سرمایه‌های کوچک و پراکنده، اهتمام در کاهش اتکای اعضاء به درآمدهای ناپایدار برای اداره امور شهر و شهرداری و افزایش توان مالی و فنی شهرداری‌ها از طریق ایجاد درآمدهای ناشی از تولید، فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی، آموزشی و خدماتی و بازرگانی و دیگر موارد را دارد.

او گفت: این سازمان عمومی بودجه دولتی ندارد و تمام اعتبارات خود را از طریق تجمیع منابع شهرداری‌ها و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تأمین می‌کند، بنابراین سازمان را یا شهرداری بدانید یا به عنوان یک سازمان دولتی قرار دهید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با بیان اینکه با شماری از دستگاه‌های اجرایی فصل مشترک داریم، عنوان کرد: به جهت ارائه خدمات مطلوب با دار بودن ۱۰ شرکت زیر مجموعه در حوزه‌های بازرگانی، هوشمند سازی وفناوری و اطلاعات، آموزش، گردشگری، نمایشگاه، حمل و نقل، حقوقی و ... آماده همکاری هستیم.

سید نصیری در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی کارگروه‌های عمومی و تخصصی، گفت: ایجاد و راه‌اندازی مجمع عالی حقوقی با مشارکت و حضور اساتید و حقوقدانان مجرب، برگزاری دوره‌های پودمانی حقوقی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس، ارائه خدمات و مشاوره‌های تخصصی به شهرداری‌ها و کارکنان از دیگر برنامه‌ها و موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار