رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تایید آشفتگی بسیار زیاد نام‌گذاری معابر در محلات شهر، گفت: دو تا سه هزار معبر در شهر نیاز به نامگذاری یا تغییر نام دارند.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 17 May 2023
بیش از ۲۰۰۰ معبر شهر یزد نیازمند نام‌گذاری یا تغییرنام

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «عزیزالله سیفی» با اشاره به اینکه نامگذاری معابر سطح شهر نیاز جدی به ساماندهی دارند، اظهار کرد: با توجه به نابسامانی‌های موجود در این زمینه، پایش اطلاعاتی صورت گرفت که منجر به تغییرنام در برخی از معابر شد.

وی افزود: مسئله مهم این است که دو تا سه هزار معبر در شهر، نیاز به نامگذاری و یا تغییر نام دارند زیرا آشفتگی نام‌گذاری در محلات بسیار زیاد است.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: برخی از اسامی در یک خیابان مشابه یکدیگرند و تنها در یک کلمه تفاوت جزئی دارند اما هیچ یک از آن‌ها را نمی‌توان تغییر داد زیرا مردم آن ناحیه سال‌ها با این اسامی آدرس‌دهی کرده‌اند.

وی با بیان این که ساماندهی اسامی منطقه آزادشهر رو به اتمام است، ادامه داد: تلاش داریم تا با کمترین هزینه بیشترین ساماندهی را انجام دهیم و امید است که مردم همکاری کنند.

رئیس شورای شهر افزود: در زمینه تابلوهای سطح شهر آیین‌نامه‌ای تدوین شده که منتظر تایید در کمیسیون خدمات و کمیسیون فرهنگی است و پس از تایید به سمت اجرایی شدن آیین‌نامه تابلوهای پزشکان و وکلا در سطح شهر حرکت خواهیم کرد.

سیفی با اشاره به عدم سنخیت اسامی با المان‌های شهری نیز گفت: این مسئله که المان‌های شهری با اسامی سنخیت ندارد، مورد تایید است و برای ساماندهی به این مهم هم اقداماتی صورت گرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار