مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از جذب ١٠۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ١۴٠١ به استان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات از محل بند ب تبصره ١۶ در انتظار ابلاغ از سوی بانک مرکزی است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 27 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص کسب رتبه برتر استان د پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: سهم استان ما در تسهیلاتی را که به صورت قرض الحسنه به استان ها ابلاغ می کنند در سال 401، 103 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است. 
 
وی افزود: نکته قابل توجه این است که این سهم هر سال روندی افزایشی داشته، در سال 400، 77 میلیارد تومان بوده که درسال 401 با افزایش همراه شد. 
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های مجوز دهنده و بانک های عامل و در رأس آن ها حوزه اقتصادی استانداری، خصوصا استاندار در کارگروه اشتغال  توانستیم علاوه بر سهم استان، که 103 میلیارد تومان بود، از سهم استان هایی که سهم شان را جذب نکردند، 
3 میلیارد دیگر دریافت کنیم و  مجموعا 106 میلیارد تومان جذب تسهیلات مشاغل خانگی داشتیم. 
 
وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی هایی که وزارتخانه انجام داده، استان کرمانشاه بعد از تهران رتبه دوم را در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی کسب کرد. 
 
وی در خصوص ارائه تسهیلات از محل بند ب تبصره 16 که اواخر سال گذشته به استان ها ابلاغ شد، تصریح کرد: علی رغم اینکه آیین نامه این پرداخت دیر هنگام و تا پایان سال 1401 اعلام شد اما شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور مصوب کرده که سه ماه دیگر تمدید شود، بانک ها هم به این دلیل که این تمدید توسط بانک مرکزی  ابلاغ نشده، فعلا پرداخت تسهیلات را متوقف کردند. 
 
وی گفت: این تسهیلات با ابلاغ از سوی بانک مرکزی پرداخت می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار