کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 26 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست با مسئولان قضایی نیروهای مسلح سلامت نیروهای مسلح را امری مهم دانست و گفت: صیانت و جهاد تبیین در این نیرو ارزش بسیاری دارد.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با مسئولان سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان با بیان اینکه به سلامت نیروهای مسلح و معیشت سازمانی و شخصی آنها اهمیت داده شود، افزود: اهمیت سازمان قضائی هم به‌دلیل مهم بودن جایگاه خاص قضاوت در اسلام و هم مجموعه نیروهای مسلح است.

وی افزود: دشمنان روش‌های مختلفی را در پیش گرفتند و برنامه ریخته اند تا ما را از صنایع دفاعی و نظامی بازدارند و به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد دفاع باید قوی شود و این تصمیمی هوشیارانه است.

وی با عنوان اینکه سلامت نیروهای مسلح بسیار مهم است، افزود:

دشمنان از جانب تصمیمات رهبری مملکت مأیوس هستند اما راهکارهای دیگری همچون نفوذ بر بدنه نیروهای مسلح را در پیش می‌گیرند تاضربه بزنند از این رو سالم نگه داشتن قوای مسلح بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی صیانت، پیشگیری و جهاد تبیین در نیروهای مسلح را بسیار مهم دانست و گفت: تقویت بنیه ایمانی و دینی نیروهای مسلح مسئله مهم است.

در پایان این دیدار حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضائی نیروهای مسلح استان به حجت الاسلام والمسلمین زارعی اهدا شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار