تیم فوتبال چادرملو اردکان تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان برای رسیدن به مرحله پلی‌آف سه مسابقه پیش‌رو دارد که باید با کسب ۹ امتیاز منتظر نتایج سایر تیم‌ها در بالای جدول باشد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 24 April 2023

تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور شنبه شب در یک بازی حساس در خارج از خانه در قزوین مقابل صدرنشین مسابقه با ارائه یک بازی ضعیف سه بر یک تن به شکست داد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با وجودی که هنوز سه هفته تا پایان لیگ امسال باقی است با کسب ۶۱ امتیاز با اقتدر راهی لیگ برتر کشور شد و تیم‌های استقلال خوزستان با ۵۰ امتیاز و همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۴۶ امتیاز دوم و سوم هستند.

سه حریف آینده چادرملو اردکان

همچنین تیم سایپا تهران با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم، خیبر خرم آباد با ۴۴ امتیاز در رده پنجم و تیم فوتبال چادرملو اردکان به عنوان تنها تیم و نماینده استان یزد در لیگ آزادگان تا پایان هفته سی‌ام با کسب ۴۳ امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان تا پایان لیگ امسال سه مسابقه حساس به ترتیب مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، چوکاتالش و خلیج فاس ماهشهر پیش‌رو دارد که برای رسیدن به پلی آف راهی جزء شکست حریفان ندارد و همچنین با توجه به وضعیت جدول باید به دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

تیم چادرملو اردکان با وجودی که در فصل جاری رقابت‌ها با بکارگیری کادرفنی و بازیکنان غیربومی برای رسیدن به لیگ برتر کشور هزینه‌های زیادی را صرف کرده ولی تاکنون به نتایج مطلوب نرسیده و این شرایط موجب رنجش خاطر جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به فوتبال شده است.

این تیم برای رسیدن به مرحله پلی‌آف کار بسیار سختی را در پیش دارد چون چارملو علاوه بر شکست دادن تمامی رقبا باید منتظر کسب نتایج تیم‌ها به خصوص در بالای جدول رده بندی لیگ باشد که سایر رقبای مدعی هم سخت به دنبال رسیدن به این مرحله و صعود به لیگ برتر هستند.

هم اکنون در پایان جدول رده بندی لیگ آزادگان به ترتیب تیم‌های شهرداری همدان با ۲۷ امتیاز، چوکا تالش با ۲۱ و همچنین تیم خلیج فاس ماهشهر با ۲۰ امتیاز در مکان‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ جدول رده بندی لیگ قرار دارند و رقابت برای حفظ سهمیه و ماندن در لیگ نزدیک است.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

۲ تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار