مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ارتباط نیروی انتظامی و این اداره کل بسیار مستمر و گسترده است که به فرهنگ عمومی جامعه کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 17 April 2023

حجت الاسلام المسلمین رضا کلاه کج شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی خوزستان پیرامون مسائل جاری استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برای برقراری امنیت جامعه عنوان کرد: امروز اگر آرامش، آسایش و امنیت خاطر داریم به دلیل تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی است که در بسیاری از موارد از جان، آبرو و حتی مال خود برای حفظ نظام اسلام گذشته‌اند و به راستی که این امر شایسته تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به ضرورت وحدت و همگرایی اداره کل ارشاد خوزستان با نیروی انتظامی این استان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، زیست عفیفانه، عفاف و حجاب مأموریت و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد که قطعاً بدون همراهی و همیاری نیروی انتظامی به سرانجام نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج با اشاره به اینکه اکنون فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی جز یک خانواده هستند، بیان کرد: ارتباط این دو دستگاه بسیار مستمر و گسترده است که به فرهنگ عمومی جامعه کمک می‌کند.

وی افزود: خوزستان با دارا بودن حدود ۴۳۰ رسانه بعد از تهران دارای بیشترین رسانه در کشور است، عنوان کرد: این استان به لحاظ فضاهای فرهنگی دارای ۱۵۴ سالن فرهنگی، فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی است که از این منظر نیز جز پرتعدادترین های کشور است.

به گفته کلاه کج، خوزستان در حوزه نشر کتاب، مؤسسات قرآنی و مؤسسات فرهنگی و هنری جز پرتعدادترین ها است و از هر جنبه به آن نگاه کنیم در همه بخش‌ها اعم از کانون‌های تبلیغاتی، مؤسسات مختلف موسیقی، سینمایی، عکاسی، هنرهای تجسمی و دیگر مباحث فرصت‌های زیادی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این فرصت‌ها امتیازات خوبی برای خوزستان دارند که خیلی دیگر از استان‌ها این فرصت را ندارند، گفت: در حوزه رسانه ضمن اینکه خوزستان پرتعدادترین است، به لحاظ گردش مالی در حوزه رسانه نیز جز استان‌های اول است چه بسا شاید از تهران نیز جلوتر باشد؛ این خود ظرفیت مناسبی برای اهالی رسانه است و می‌تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند البته هنرمندان، فرهنگیان، اهالی رسانه و اهالی قرآن در خوزستان نیاز به حمایت بیشتر دارند و انتظار می‌رود این اتفاق بهتر صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار