فرمانده انتظامی استان در پیامی روز قدس را روز تجلی وحدت امت های مسلمان و دفاع از ارزش های اسلامی دانست که در حمایت و دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم و بی دفاع فلظسین تبلور یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 13 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: روز قدس، روز حفظ امنيت کشور، ملت و دستاوردهاي انقلاب شکوهمند اسلامي و روز انسجام و پیوند دوباره جهان اسلام است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر مردم روزه دار و مومن در اقصی نقاط جهان اسلام تلاش می کنند که این مسیر تاریخی را با توشه و توان کافی و با اراده مردم غیرتمند و دوست دار قدس و فلسطین در همه جهان محقق کنند.

روز جهاني قدس يادگار امام راحل (ره ) در حقيقت تبلور عيني حمايت مردمي ملت هاي آزاده و مستقل جهان از قيام ملت مظلوم و قهرمان فلسطين در مقابل اشغالگران صهيونيست است، روزی که همه آزادیخواهان جهان در محکومیت ظلم و جنایت های رژیم غاصب اسرائیل فریاد دادخواهی سر می دهند و جنایت ها و ددمنشی های این غاصبان را محکوم می کنند.

ابتکار هوشمندانه بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس در حقيقت خون تازه اي است که در رگ هاي امت اسلامي جريان مي يابد و جلوي فراموشي آن را مي گيرد.

بدون شک اگر با ابتکار امام راحل عظیم الشان ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام گذاری نمی شد، اینک دیگر نام و نشانی از فلسطین و قدس وجود نداشت و اینگونه بود که با ابتکار امام راحل (ره) روز قدس در کانون توجهات جهانیان قرار گرفت و پس از آن بود که مردم جهان متوجه جنایت ها و ددمنشی های جنایت کاران صهیونیست شدند.

در حقیقت روز قدس روز انسجام و اتحاد جهان اسلام در دفاع از فلسطینان و محکوم کردن غاصبان و ظالمان صهیونیستی است که سرزمین مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را اشغال کرده اند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: روز قدس نماد بارز فرهنگ غني اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است و این روز به همه مردم جهان اين پيام را مي رساند که همانگونه که امام حسين عليه السلام در مقابل حاکمان ظالم زمان خود زير بار ستم نرفت امروز ملت هاي ستمديده و مظلوم جهان نيز با تبعيت از آن امام معصوم در مقابل استکبار جهاني مي ايستند.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار