کد خبر: ۱۱۰۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶ 12 April 2023

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: ساخت هفت هزار و ۷۶۵ خانه به صورت خودمالک در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در دست اجرا است.

علی دیوسالار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه مازندران در طرح نهضت ملی مسکن ساخت سالانه ۳۸ هزار واحد مسکونی و در مجموع چهار سال دولت سیزدهم ۱۵۲ هزار خانه است.

وی ادامه داد: از این تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای مازندران تاکنون عقد قرارداد برای هفت هزار و ۷۶۵ واحد مسکونی به صورت خودمالک انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به این‌که، در تامین زمین در شهرستان‌های بزرگ استان مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر در ۲۷ شهر استان برای ساخت طرح مسکن ملی زمین تهیه شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۱۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان، اضافه کرد: از این تعداد ۲۹ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که کارهای آنها در دست اقدام است.

دیوسالار افزود: با توجه به اینکه سامانه ثبت نام مسکن ملی در حال حاضر بسته است متقاضیان دارای واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها مراجعه کنند تا روند ثبت نام آنها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار