مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: اصفهان با برخورداری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید الیاف، نخ و پارچه، ۴۰ درصد صنعت نساجی کشور را در اختیار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 10 April 2023

امیرحسین کمیلی اظهار کرد: اصفهان، ظرفیت بالایی در صنایع پوشاک، نساجی و طلا دارد و در زمینه تولید و صادرات این محصولات پیشرو ست.


او با بیان اینکه نساجی به‌عنوان یک صنعت با اشتغال بالا و آلایندگی پایین محسوب می‌شود ادامه داد: حلقه نهایی زنجیره صنعت نساجی با راه اندازی شهرک پوشاک، تکمیل خواهد شد و بطور قطع سهم ۴۰ درصدی استان اصفهان در این صنعت افزایش پیدا می‌کند.


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان افزود: شهرک پوشاک استان، جانمایی شده و در حال گذراندن مراحل مصوبات نهایی خود است تا امسال راه اندازی شود.


کمیلی به جانمایی شهرک طلا و مذاکرات نهایی در زمینه راه اندازی این شهرک هم اشاره و اضافه کرد: اصفهان سهم بالایی در زمینه تولید زیورآلات و طلا در کشور دارد و در سال‌های گذشته در زمینه صادرات طلا بسیار فعال بوده است.


او تصریح کرد: با راه اندازی شهرک طلا و زیورآلات در این استان آلایندگی کارگاه‌های تولیدی طلا در شهر اصفهان برطرف و تولیدات طلا و جواهر در استان تقویت خواهد شد.
وی اضافه کرد: شرایط ویژه‌ای برای سرمایه گذاری مطمئن صنعتی در این استان وجود دارد و باید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل‌گری ویژه‌ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار