استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی است، گفت: دشمنان قسم خورده برای اینکه فروپاشی نظام را رقم بزنند روی آموزش و پرورش تمرکز کرده و از مصادیق آن همین بحث عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 10 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری اظهار کرد: آنچه موجب بالندگی یک‌ کشور می شود نهاد مهم آموزش و پرورش است، بالندگی در همه زمینه ها با دو بال انجام می شود یک بال تربیت و بال دیگر علم دانش و فناوری و آموزش است، در واقع لازمه رسیدن به هدف نهایی که امامین انقلاب اسلامی تعریف کرده اند توجه به مقوله مهم تعلیم و تربیت است.

وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام برای اینکه فروپاشی نظام را رقم بزنند روی آموزش و پرورش تمرکز کرده اند و از مصادیق آن همین بحث عفاف و حجاب است که با همه توان و با همه ساز و کارهای در اختیار و ظرفیت های رسانه ای قوی به دنبال تخریب آینده کشور و صدمه زدن به نظام آموزش و پرورش در کشور هستند.

بهرام نیا افزود: افرادی که در امر تعلیم و تربیت مسولیت دارند به ویژه مدیران محترم و مدیران مدارس این موضوع حجاب و عفاف را نصب العین خود قرار دهند، تکلیف کاملا واضح و مبرهن از نظر شرعی بوده و از نظر قانون اساسی نیز کاملا روشن است.

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران حساسیت ویژه ای در این زمینه داشته باشند و باید بسیار مراقبت کنند که نقشه های دشمن کارساز نباشد و بدون هر گونه تنش در راستای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام بردارند.

بهرام نیا با اشاره به برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی در خرداد ماه ۱۴۰۲ بیان کرد: تلاش شود یک فضای بانشاط برای برگزاری امتحانات برای دانش آموزان فراهم گردد.

استاندار ایلام با بیان اینکه مجموعه فرهنگیان استان ایلام در سال گذشته تلاش بسیار خوبی داشتند که حاصل نتیجه این تلاش ها موفقیت دانش آموزان در عرصه های ملی و بین المللی است، گفت: مراسم بزرگداشت مقام معلم یکی از برنامه های که در سطح استان است که باید این برنامه ها و مراسمات در پاسداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری به صورت ویژه در استان برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تکمیل طرح های نیمه تمام در استان یکی از اولویت های مهم و اساسی است و بر این اساس تا پایان شهریور ماه سال جاری ۷۸ طرح نیمه تمام با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان را تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

استاندار ایلام اضافه کرد: هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نمی شود و تمام هم و غم مان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دوران گذشته است.

وی یادآور شد: در خصوص املاکی که مازاد دستگاه های اجرایی است باید بر اساس قانون شناسایی شده و در راستای تکمیل طرح های نیمه تمام در استان به فروش رفته و اعتبار آن صرف تکمیل این طرح ها شود.

استاندار ایلام بیان کرد: ۱۹ ایستگاه پمپاژ در سطح استان داریم که ۲۰ سال از آغاز طرح های آن می گذارد و امروز مشمول مرور زمان شده اند و با اعتبارات قطره چکانی امروز دچار فرسودگی شده اند، اما در همین دولت سه ایستگاه پمپاژ از این تعداد با کار و مدیریت جهادی راه اندازی و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار