نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد، گفت: اقدامات بزرگی در حوزه اقتصادی در حال انجام است که برای دستیابی به موفقیت، تمام نهادهای متولی باید با هم همکاری کنند.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 08 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار جمعی از مدیران شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی، با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار امسال به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: برای تحقق حقیقی و عملیاتی شعار سال همکاری تمام مسئولان با یکدیگر ضروری است.
وی استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات ۱۰۰ درصدی برای تحقق شعار سال را ضروری دانست و افزود: تمام اقدامات باید به صورت جدی انجام شود.

حجت الاسلام آل هاشم به برخی از الزامات عملیاتی شدن شعار سال اشاره کرد و گفت: همکاری مسئولان، پیگیری اقدامات، مشارکت دادن مردم در رابطه با مسائل رشد اقتصاد و رشد تولید، دانش بنیان کردن اقتصاد ملی و بهره گیری از افراد تحصیلکرده و متخصص از جمله موارد اساسی برای دستیابی به تحقق شعار است.

وی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن انتقال حساب های شرکت مس سونگون به استان گفت: آذربایجان شرقی یک استان معدنی است و در رابطه با بخش معدن کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :