استاندار خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در نوروز 1402 گفت: تجربه موفق دیگری برای خدمت رسانی به زائران نوروزی به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 03 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری 13 فروردین ماه 1402 در قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: با عنایت خاص حضرت علی بی موسی الرضا (ع)، با تشکیل قرارگاه عملیاتی در استان و شهرستان‌ها به ویژه مشهد با کمبود یا مشکلی که حاد یا تداوم داشته باشد، مواجه نبودیم.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: از تجربه خدمت‌رسانی به زائران در دهه آخر صفر سال گذشته استفاده شد و با هماهنگی، انسجام و پشتیبانی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی به ویژه ررئیس جمهوری و معاون اول، وزیر کشور و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر کشور و هم‌چنین تلاش و برنامه‌ریزی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر استان در پیش‌بینی نیازهای زائران و تامین آن‌ها و حضور میدانی فرمانداران و ادارات عضو ستاد خدمات سفر شهرستان‌ها خدمت‌رسانی به زائران فراتر از یک وظیفه اداری انجام و میزبانی شایسته‌ای از زائران صورت گرفت.
استاندار خراسان رضوی با بیان این‌که مشهد در نوروز 1402 میزبان بیش از 10 میلیون زائر بوده است، گفت: با وجود افزایش آمار زائران در نوروز 1402 به نسبت سال گذشته، شرایط سفر زائران تسهیل شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود، بنابراین زائران با کمترین کمبود و مشکل هم مواجه نشدند.
هم‌چنین حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در این بازدید گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران از آبان‌ماه سال گذشته آغاز و شبکه مسائل مرتبط با زائران احصا و برای رفع نیازهای زائران برنامه‌ریزی شد.
قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی برای نخستین بار ویژه ایام نوروز امسال تشکیل شد و برنامه‌ریزی و انسجام بخشی مطلوبی در سطح استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار