کد خبر: ۱۰۹۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 02 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رییس پلیس راه مازندران با اعلام این که گزارش های میدانی ماموران نشان می دهد که شمار زیادی از دستگاه خودروی غیربومی همچنان در داخل استان تردد دارند، از تمامی گردشگران و مسافران نوروزی خواست تا برنامه بازگشت خود را مدیریت کنند و گرفتار ترافیک سنگین ساعات پایانی نشوند.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت که وضعیت ترافیک در محورهای هراز و سوادکوه را در حال حاضر روان و عادی توصیف کرد و افزود: ترافیک در محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا تونل کندوان پرحجم است.

وی با بیان این نکته که محدودیت ترافیک با اجرای یکطرفه شدن مسیر شمال به جنوب از ساعت ۱۵ امروز با تشخیص ماموران مستقر در محورهای هراز و کندوان اجرایی می شود، ادامه داد: به همین دلیل مسافران و گردشگران که در دل طبیعت و مناطق ییلاقات اطراف این ۲ محور هستند ، باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راه مازندران به حضور و استقرار ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در همه نقاط استان به خصوص در ورودی شهرها و تفرجگاه ها اشاره کرد و بیان داشت: از شهروندان تقاضا می شود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مسیر را تا مقصد ادامه بدهند و هرگز اقدام به رانندگی عجولانه و یا حرکت های غیر متعارف نکنند.

طبق آمار راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از زمان اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تاکنون حدود ۴۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای اصلی استان ثبت و ۱۵ میلیون مسافر وارد این استان شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار