استاندار خوزستان با بیان اینکه باید فعالیت‌های هیجانی و پرنشاط برای جوانان در نظر گرفته شود، گفت: برنامه‌ریزی برای امور جوانان با خلاقیت، مطالعه و فکر صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 28 February 2023

علی اکبر حسینی محراب، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز (۹ اسفندماه) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مسائل مربوط به جوانان شناسایی شود و برنامه‌ریزی‌های لازم با نظر و حضور جوانان به عنوان کنشگران این بخش صورت گیرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: باید موضوعات و دغدغه‌های جوانان از آن‌ها دریافت شود تا ضمن اولویت‌بندی، در راستای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه هر دستگاه باید بخشی از کار را برای ساماندهی افراد رها در جامعه بر عهده گیرد، گفت: با بررسی سابقه اغتشاشگران در مدت اخیر دریافتیم که این افراد به‌ صورت رها در حاشیه شهر حضور دارند و هیچ فضای آموزشی مانند مسجد، هیئات، فرهنگسرا، دارالقرآن و… در آن محل وجود ندارد؛ بنابراین مدیران در جامعه باید برای این افراد برنامه داشته باشند و صحبت‌های آن‌ها را بشنوند.

استاندار خوزستان افزود: اگر بخواهیم کار ویژه‌ای انجام دهیم باید ضمن شناخت مخاطبان به حلقه وصل جوانان تبدیل شویم.

حسینی محراب ادامه داد:  باید فعالیت‌های هیجانی و پرنشاط برای جوانان در نظر گرفته شود؛ همچنین برنامه‌ریزی برای امور جوانان با خلاقیت، مطالعه و فکر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، تربیت بدنی، دانشگاه‌ها و … از طرح‌های مختلف برای مشارکت جوانان در اداره امور استفاده کنند، گفت: مشاوران جوان نیز در جلسات حضور داشته باشند و از این جایگاه با جوانان ارتباط برقرار کنند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: این جلسه می‌تواند حلقه وصلی میان جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، فضای رسانه، فضای مجازی، هیئت‌ها و …. باشد.

استاندار خوزستان در این نشست بر معرفی مشاوران جوان از سوی دستگاه‌ها تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار