کد خبر: ۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 06 March 2015
fخشدار هزارجریب نکا گفت: به دلیل بارش برف در محور هزارجریب نکا، راه‌های مواصلاتی این بخش مسدود شد.
محمد محمدیان‌آکردی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به دلیل بارش برف در شامگاه روز گذشته و افت دمای هوا محورهای مختلف هزارجریب نکا با برف گرفتگی مواجه شده و تمام راه‌های مواصلاتی به این محور مسدود است.

وی با اعلام اینکه ارتفاع برف در نقاط مختلف این بخش تا 40 سانتی‌متر است، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه از تردد غیر ضروری در این بخش جلوگیری می‌شود به دلیل لغزنده بودن سطح جاده‌های این بخش، همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه نیروهای راهداری با آمادگی کامل برای بازگشایی راه‌های ارتباطی منطقه در آماده باش کامل هستند، یادآور شد: ماشین‌آلات نکا چوب در منطقه استخر پشت و اداره راه و شهرسازی شهرستان در منطقه لایی به‌صورت آماده‌باش مستقر شدند و در حال بازگشایی این محورها هستند.

محمدیان بیان کرد: با بارش برف شامگاه روز گذشته، سه محور اصلی لایی به بندبن، محور استخر پشت و  محور سه راهی بندبن به محورهای بالا دست، مسدود و تردد وسایل نقلیه به کندی و با زنجیر چرخ امکان‌‎پذیر است.

وی متذکر شد: با توجه به بارش‌های پراکنده برف در نقاط مختلف، رانندگان در رانندگی مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به اینکه رانندگی در برف بسیار متفاوت است رانندگان در هنگام رانندگی دقت لازم را داشته باشند.

بخشدار هزارجریب نکا با تأکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، بیان کرد: با توجه به کاهش دما از رانندگانی که قصد حرکت در محورهای هزارجریب را دارند تقاضا داریم با زنجیر چرخ حرکت کرده و از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

این مسئول از قطع برق در برخی از مناطق هزارجریب خبر داد و افزود: نیروهای اداره برق در حال بررسی و برطرف کردن مشکل برق در منطقه هستند.

محمدیان در پایان متذکر شد: محور لایی به بندبن، محور استخر پشت و سه راهی بندبن به محورهای بالا دست، تردد وسائط نقلیه به کندی و با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و کسانی‌ که قصد تردد به این محورها را دارند قبلا از بازگشایی محورها مطمئن و با آمادگی کامل وارد منطقه شوند تا با مشکل تردد مواجه نشوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931215000499#sthash.71FlOaM7.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار