امام جمعه داراب ابراز کرد: شادی و سرور به معنای ابتذال نیست، بلکه هدف توجه دادن مجدد جامعه به فرهنگ اهل بیت (ع) از طریق برپایی همین مجالس شادی می باشد.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 25 February 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خسروی در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه این هفته داراب با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جشن های ماه شعبان فرصتی مناسب برای فراهم کردن فضایی نشاط و شادابی برای مردم و جوانان است

وی تاکید کرد: باید مراسمات و جشن‌های این ماه بزرگ در شان اهل بیت و رسول الله(ص) باشد.

امام جمعه داراب بر لزوم مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولین ولایی شهرستان باید در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن ها برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام خسروی این ایام را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و اهل بیت دانست و بیان کرد: شناخت درست و آگاهی دادن به نسل جوان و انتقال فرهنک مهدویت باید از اهداف برنامه های نیمه شعبان باشد.

وی با ذکر این نکته که آذین بندی معابر و خیابان ها و محلات و خانه ها در اعیاد شعبانیه ضروری است، ادامه داد: ترویج فرهنگ اهل بیت در این جشن ها مانع از رفتن جامعه به سمت آسیب های اجتماعی می‌شود.

خسروی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مراسمات ابراز مودت و محبت ما نسبت به اهل بیت (ع) و در عین حال بازگشت به آموزه ها و معارف دینی می باشد و باید برگزاری این جشن ها به سمتی برود که ما شاهد ارتقاء فرهنگ تشیع در راستای فرهنگ اهل بیت (ع) باشیم.

امام جمعه داراب ابراز کرد: شادی و سرور به معنای ابتذال نیست، بلکه هدف توجه دادن مجدد جامعه به فرهنگ اهل بیت (ع) از طریق برپایی همین مجالس شادی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار