مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد قائم عج شهرستان نکا از برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در مسجد قائم عج شهرستان نکا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷ 22 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل یحیی پور، مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد قائم عج شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: به‌مناسبت ایام سالروز میلاد سه گوهر ناب خداوندی امام حسین(علیه‌السلام)، حضرت عباس(علیه‌السلام) و امام سجاد(علیه‌السلام)، مراسم جشن و شادی به همت فعالان مسجد قائم عج همچون امام جماعت، هیئت امنا، کانون فرهنگی هنری  برگزار می‌شود.

 
وی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی احمدی امام جماعت مسجد قائم، مولودی خوانی و برنامه‌های جذاب، برگزاری مسابقات فرهنگی از سیره و زندگانی ائمه(علیه‌السلام)، پخش شیرینی و شربت و چراغانی سر در مسجد برگزاری جشن از جمله برنامه‌هایی است که به‌مناسبت میلاد سه نور اجرا می‌شود.
 
مسئول کانون فرهنگی و هنری  مسجد قائم عج شهرستان نکا گفت: زمان برگزاری جشن مذکور پنج شنبه(5 اسفند) بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی احمدی  است.
 
یحیی پور با بیان اینکه چندسال است این مراسم به همت فعالان مسجد قائم عج شهر نکا برگزار می‌شود  استقبال کننده خوبی دارد، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان نمازگزار در این مسجد از چند روز پیش با شور و شعف وصف‌نشدنی در تدارک برپایی جشن‌ باشکوه میلاد این بزرگواران هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه پاسداشت و گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسین(علیه‌السلام)، امام سجاد(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) و روز پاسدار است که تلاش می‌شود در این جشن ابعاد مختلف سیره زندگی حضرت امام حسین(علیه‌السلام) برای حضار تبیین شود.
 
مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد قائم عج شهرستان نکا اظهار داشت: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با الگو گیری از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا از دیگر اهداف این مراسم است.

یحیی پور یادآور شد: مراسم جشن میلاد حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)نیز با بر نامه های متنوعی در شب سه شنبه 16 ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس برگزار می شود

خبر: الهام زارعی 

 

 

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در مسجد قائم(عج) شهرستان نکا  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار