کد خبر: ۱۰۹۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 19 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما کم قرآن می‌خوانیم، کم با قرآن آشنا هستیم، متاسفانه به قرآن کم لطف هستیم، مهم‌ترین ابزار پیامبر (ص) اخلاق حسنه بوده است، ما در زندگی باید رحمت نبوی و خلق حسنه ایشان را سرلوحه قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در محفل انس با قرآن که در عباس آباد تنکابن برگزار شد، با بیان اینکه وجود نازنین پیغمبر، دین اسلام و قرآن رحمت است، اظهار کرد: خداوند بندگان را برای عذاب و جهنم نیافریده است، بلکه جهنم را به‌عنوان مترسکی درست کرده تا از آن فرار کرده و به سوی بهشت هدایت شویم.

وی افزود: برخی‌ها می‌گویند که بهشت نمی‌خواهیم، می‌خواهیم به جهنم برویم، در حالی که خداوند همه را به بهشت دعوت کرده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه تمام وجود پیغمبر اسلام رحمت بوده، گفت: مهم‌ترین ابزار ایشان اخلاق حسنه بوده است، ما در زندگی باید رحمت نبوی و خلق حسنه ایشان را سرلوحه قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: شکرانه بازوی توانا، گرفتن دست ناتوان است، خدا را باید با این اقدامات به مردم نشان بدهیم، دستگیری از دیگران در این شرایط گرانی و بیماری نشانه و مظهر رحمت خداست.

این مسئول با اشاره به عفو مقام رهبری نسبت به اغتشاشگران به‌غیر از کسانی که دستشان به خون دیگران آلوده است، تصریح کرد: حتی پلیس‌ها یک تیر شلیک نکردند، با دست خالی و نصیحت در صحنه بودند؛ اما رفتار پلیس آمریکا و فرانسه را ببینید سالیانه هزار نفر و عمدتا سیاه پوستان بدون هیچ محاکمه ای در خیابان‌ها به دست پلیس کشته میشوند.

وی با بیان اینکه ما کم قرآن می‌خوانیم، کم با قرآن آشنا هستیم و قرآن را صحیح نمی‌خوانیم، گفت: قرآن را بدون غلط خواندن خودش مسئله ای است، اگر ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم بقیه بلد نباشند قرآن بخوانند درست است؟ همه باید قرائت نماز درست را بدانیم، حداقل در شبانه روز دو صفحه قرآن بخوانیم ولی مقداری به قرآن کم لطف هستیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امیدواریم به قرآن بیشتر توجه کنیم تا قرآن از ما شکایت نکند، اذعان داشت: کسی که متولی تمام بساط پیغمبر، دین؛ سیاست، ولایت و کتابش است امام زمان (عج) است در پس پرده غیبت حافظ، حامی و دعاگوی ماست باید برای فرج و سلامتی ایشان دعا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان عنوان کرد: مردم ایران چهل و چهار سال ایستادند؛ یکی از خشن‌ترین اعمال دشمن اغششات سه ماهه اخیر است که به وسیله تروریست‌های دست پروده آمریکا و استکبار جهانی طراحی شده است، اما این مردم همچنان مقاوم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار