قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس در تشریح برنامه‌های دهه مهدویت در این استان، برپایی شادپیمایی، پیاده‌روی هماهنگی، برپایی مواکب و... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 16 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حدائق، قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس امروز، ۲۷ بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش رو بودن دهه مهدویت به تشریح برنامه‎‌های این ایام پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های دهه مهدویت برنامه شادپیمایی با عنوان «حماسه حضور برای ظهور» است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این برنامه‌ها دستگاه‌های مختلف همکاری و مشارکت دارند، افزود: همچنین پیاده‌روی همگانی که هم‌اکنون در شیراز برگزار می‌شود، در دهه مهدویت حداقل در دو جمعه برگزار خواهد شد و لازم است که اداره ورزش و جوانان و شهرداری شیراز نیز به این مسئله اهتمام ورزند.

حدائق، برپایی موکب و نمایشگاه‌های فرهنگی مهدوی از سه راه نمازی تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را از دیگر برنامه‌های دهه مهدویت عنوان کرد که توسط معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در حال برنامه‌ریزی است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نوک پیکان هجمه‌های دشمنان اسلام به سمت امام زمان(عج) و مهدویت است، گفت: دشمنان تلاش زیادی می‌کند تا جامعه را نسبت به منجی مأیوس کنند.

قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس خواستار اهتمام ویژه مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مهدویت شد تا بتوان برنامه‌های در خور و شأن آن حضرت اجرا کرد.

برچسب ها: برنامه ، دهه مهدویت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار