رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور معرفی شده است و در این روز باید استکبار ستیزی سرلوحه برنامه ها باشد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم، نصرت الله لطفی درجلسه هماهنگی بزرگداشت روز 13 آبان بیان داشت: باتوجه به اینکه استکبار جهانی در شرایط کنونی برای نفوذ در نظام دینی ما برنامه ریزی کرده ، لذا در موقعیت حساسی به سر می بریم و باید راهپیمایی روز 13 آبان باشکوه هر چه بیشتر نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی پاسخ کوبنده ای به استکبارگران خواهد بود و در حقیقت نظامی که خون های زیادی را برای حفظ خود نثار کرده است از آرمان های خود دست برنمی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: مردم ایران اسلامی در موقعیتهای مختلف وفاداری به آرمانهای نظام مقدس اسلامی را نشان داده اند و از این رو وظیفه داریم برای هماهنگی و اطلاع رسانی به مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز 13 آبان عملکرد مناسبی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم نیز دراین جلسه گفت: شورا و شهرداری قم هر گونه امکانات شهری که برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی 13 آبان لازم باشد را در اختیار دست اندرکاران قرار خواهند داد.

مصطفی مولایی افزود: مدیریت شهری قم آمادگی برگزاری نمایشگاه هایی به مناسبت روز 13 آبان دارد تا مردم و بویژه قشر جوان با موضوع استکبار ستیزی آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم نیز در این جلسه گفت: 13 آبان نمادی برای مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز در سطح شهر نمایشگاه هایی را با هدف نمایش جنایت های آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس برپا خواهیم کرد. 

احمد حسینی افزود: در هر جنایتی که در ایران رخ می دهد ریشه ای از توطئه آمریکایی را شاهد هستیم و باید از ظرفیت مبلغان ماه محرم نیز برای تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان امسال استفاده کنیم. 

وی ابراز داشت: 13 آبان روز دانش آموز است اما با وجودی که بسیاری از دانش آموزان در صحنه های متعدد انقلاب نقش زیادی داشتند باید دست به دست هم دهیم تا مراسم راهپیمایی، مردمی و با حضور همه اقشار برگزار شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار