در پایان با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 18 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/10/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

موبایل قاپی از 21 شهروند محمودآبادی 

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق موبایل قاپ با 21 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهر" محمودآباد"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان محمودآباد پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک سارق را در سطح شهر "محمودآباد" شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران، گفت: در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش مربوط به سارق نیز توقیف شد.

وی، ادامه داد: سارق در تحقیقات پلیس به 21 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد و باشناسایی مال باختگان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

------------------------

دستگيري کلاهبردار فيشينگی در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای اینترنتی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از مالباختگان به پلیس فتا، مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی با عناوین و نام هار مستعار از شهروندان در فضای مجازی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و با استفاده از منابع و مخبرين مخفيگاه متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: پس از دستگیری کلاهبردار و انجام تحقیقات، متهم به 35 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد که در این خصوص تا کنون در سراسر کشور30 شاکی شناسایی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان ضمن توصیه به تمام شهروندان جهت جلو گیری از هرگونه معاملات غیر حضوری منجر به کلاهبرداری و آگاهی کامل از احراز هویت خریدار یا فروشنده، اعلام نمود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

------------------------

کشف موتور سنگین های قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف دو دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین های متخلف در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی، افزود: ماموران انتظامی یگان امداد در اقدامی عملیاتی موفق شدند دو دستگاه موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف و راکبان آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتورسنگین توقیفی به همراه راکب آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن زاده ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و ازشهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

------------------------

دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري یک سارق حرفه ای سیم کابل برق با اعتراف به 32 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 32 فقره سرقت سیم کابل برق نیز اعتراف داشته است.

سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

------------------------

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سواکوه شمالی گفت: در عملیات ماموران یگان امداد این فرماندهی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچا

ق به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حمیدرضا فرهودی" در تشریح این خبرگفت: مأموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در محور اصلی شهر شیرگاه به یک دستگاه خودرو کامیون حامل کالا، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازدید از کامیون مذکور تعداد 30 دستگاه انواع لوازم برقي منزل به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سواکوه شمالی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزيرات حكومتي استان معرفی شد.

سرهنگ فرهودی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

------------------------

کشف 5 تن و500 کیلو چوپ قاچاق در میاندورود 

سرپرست انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 5 تن و500 کیلو چوپ قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 شهرستان با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب، گشت زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوبهای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری11 یک خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن 5 تن و500 کیلو چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل برداشت شده بود را کشف کردند.

سرهنگ باقری گلوردی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوبهای کشف شده را 550 میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس110 اطلاع دهند.

------------------------

دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دریافت خبري مبنی بر ارتباط فردی با گروه‌های معاند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتای شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت و سقم موضوع اطمينان حاصل كرده و فرد مورد نظر مورد شناسايي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر بيان داشت: پس از هماهنگي قضائي متهم مورد نظر دستگير و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد از سال 1400 ارتباط خود را با شبکه‌های معاند از طريق فضای مجازی آغاز و در این مدت فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشويش اذعان عمومي داشته است.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه متهم 48 ساله به اقدامات غیرقانونی و ارتباط با شبکه‌های معاند اقرار کرد و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، اظهار كرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

------------------------

دستگیری دو شرور و عامل رعب و وحشت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از شناسایی و دستگیری دو متهم به شرارت و عامل رعب و وحشت شهروندان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بيان كرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت دو جوان 18ساله در یکی از محلات این شهر و ایجاد نزاع ودرگیری وضرب وجرح دو شهروند ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنيت عمومي تحقيقات خود را جهت شناسایی عوامل نا امنی آغاز و موفق به دستگیری دو شرور و عامل رعب و وحشت در یک عملیات ضربتي در مخفیگاه متهمان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهمان پی ار تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس دربرابر بر هم زنندگان نظم وامنیت روحی واجتماعی به شهروندان اطمینان داد با هرگونه حرکتی که به امنیت شهروندان خدشه وارو کند برخورد قاطعانه خواهد شد.

------------------------

کشف 15میلیاردی اموال سرقتی از منزل شهروند سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از دستگیری سارق منزل و کشف اموال سرقتی به ارزش 15میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حمیدرضا فرهودی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجا

م اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم که قصد فروش اقلام سرقتی در اپلیکیشن دیوار را داشته شدند و در یک عملیات هوشمندانه با هماهنگی قضائی و حکم نیابت متهم را در شهرستان قائمشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده از متهم محل مخفی نمودن اموال سرقتی شامل( طلا، ارز، لپ تاپ، دوربین و ...) به ارزش ریالی 15 میلیارد ریال شناسایی و نسبت به انتقال آن به پلیس آگاهی اقدام شد و در ادامه پرونده قضایی تکمیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فرهودی ضمن تقدیر از رئیس جدید پلیس آگاهی شهرستان که کمتر از یک هفته نسبت به کشف اموال سرقتی اقدام نمود،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------

دستگیری سارق داخل مغازه در آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري یک سارق حرفه ای داخل مغازه با اعتراف به 12 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت داخل مغازه در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 12 فقره سرقت داخل مغازه نیز اعتراف داشته است.

سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

------------------------ 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار