رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف شب گذشته بین یک دستگاه پراید با خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 10 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،علیرضا حسین زاده از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در محور بجنورد- جنگل گلستان خبر داد و افزود: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید با یک خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان در نزدیکی روستای چمن بید با یکدیگر تصادف کردند که در اثر این تصادف یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه دو خودرو در یک کیلومتری چمن بید به صورت رخ به رخ تصادف کردند، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: در این سانحه افزون بر کشته شدن یک نفر، دو سرنشین خودروی پراید نیز به شدت مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند اما حال هر دوی آنها وخیم است.

تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

منبع:عصر خودرو

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار