مدیر عامل باشگاه فراز کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل باشگاه فراز کرمانشاه ضمن دعوت از همشهریان جهت حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی با نماینده خوزستان گفت: تیم " شهدای بازی دراز سرپل ذهاب" نیازمند حمایت های بیشتری است.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 09 January 2023

پرویز امیریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال ١۴٠١ با قهرمانی تیم شهدای بازی دراز سرپل ذهاب در لیگ بزرگسالان استان، با همکاری هیئت فوتبال استان و هیئت فوتبال شهرستان سرپل ذهاب توانستیم تیم سرپل ذهاب را به لیگ ٣ هدایت کنیم.

وی افزود: تیم شهدای بازی دراز سرپل ذهاب با در اختیار گرفتن بازیکنان مناسب در لیگ بزرگسالان لیگ سه کشور نتایج قابل قبولی کسب کرد و توانستیم در صدر جدول قرار بگیریم.

مدیر عامل باشگاه فراز کرمانشاه ادامه داد: حمایت اداره کل تربیت بدنی شهرستان کرمانشاه با در اختیار گذاشتن زمین شماره ١ آزادی در این راه ما را کمک کرد، در این راه هم مشکلاتی وجود داشته که با حمایت مسئولین اداره تربیت بدنی و هیئت فوتبال توانستیم آن ها را رفع کنیم ولی حمایت های مسئولین در راه برگزاری لیگ بسیار مهم است.

وی گفت: لیگ ٣ بزرگسالان کشور یک لیگ بسیار فرسایشی، طاقت فرسا و پر هزینه است ما تا کنون توانستیم این هزینه ها را از جیب شخصی و کمک برخی دوستان انجام دهیم، اما هنوز نیمه راه هستیم و ادامه راه نیازمند هزینه های کلان است متاسفانه کسی به عنوان اسپانسر نتوانسته پیشروی کند، اما تا آنجایی که در توان داشته باشیم با کمک دوستان این تیم را پیش می بریم.

وی گفت: فردا یک بازی با نماینده استان خوزستان در کرمانشاه داریم که امیدواریم بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به صدر جدول صعود کنیم.

امیریان تاکید کرد: بازی که امروز با نماینده استان خوزستان داریم ساعت ١۴ بعد از ظهر استادیوم شماره ١ آزادی است و از مردم درخواست می کنیم بازی ما را از نزدیک ببینند، تماشای این بازی در استادیوم آزادی رایگان است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار