استاندار مازندران از عقد قرارداد احداث بزرگترین مرکز تست بین المللی خودرو مربوط به دو کمپانی بزر گ خودروسازی به مساحت ۱۰۰ هکتار در چمستان خبر داد
کد خبر: ۱۰۸۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 06 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با بیان این که قطار توسعه استان روی ریل قرار گرفته است، در گفت و گویی اظهار داشت:

بزرگترین مرکز بین المللی تست خودرو در شهرستان نور احداث می شود.

 سید محمود حسینی پور بعدازظهر جمعه در سخنان با اظهار اینکه نباید مدیران برای مردم فخرفروشی کنند، افزود: مدیر بدون درنظر گرفتن مردم شانیتی ندارد زیرا مدیران به خاطر مردم در مصدر و مسند قرار گرفته‌اند.

وی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را در شهرستان‌ها، توجه و تکریم ارباب رجوع ذکر کرد و گفت: در آینده نزدیک مردم توسط مسئولان ارزیابی می‌شوند و مسئولان بدانند در شرایط جنگ تمام عیار باید بیشتر به خواسته‌های مردم توجه شود.

وی با گرامیداشت سردار سلیمانی یادآور شد: سردار سلیمانی محور مقاومت به شمار می‌رود و یک مکتبی است که با حضور خود جبهه مقاومت را تحت پوشش قرار می‌دهد و با شهادت خود تمام دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حسینی پور افزود: باید تحریم‌های داخلی را بشکنیم و متأسفانه برخی مسئولان از برخی ارزش‌ها و ارتباط با مردم فاصله گرفتند درحالی که حل مسائل مردم باید سرلوحه قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه قطار توسعه و فعالیت حرکت اقتصادی استان به حرکت درآمد، از احیای ظرفیت شهرستان‌های استان خبر داد وگفت: شهرستان نور دارای ظرفیت‌های خاصی بوده که باید احیا شود.

حسینی پور از عقد قرارداد احداث بزرگترین مرکز تست بین المللی خودرو مربوط به دو کمپانی بزر گ خودروسازی به مساحت ۱۰۰ هکتار در چمستان خبر داد و گفت: این پروژه برای دو هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی گفت: در بخش محروم بلده بزرگترین کارخانه تولید قطعات یدکی ایران خودرو ایجاد می‌شود و برای ۵۰۰ نفر شغل فراهم خواهد شد و با راه اندازی شهرک‌های دامپروری و کشاورزی در مناطق روستایی شهرستان نور، این منطقه فعال می‌شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار