روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران مصاحبه ای با مدیر شعب این بانک در استان انجام داده است که در ادامه منتشر می گردد .
کد خبر: ۱۰۸۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 03 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران مصاحبه ای با مهرداد آرمین مدیر شعب این بانک در استان انجام داده است که در ادامه منتشر می گردد .

لطفا دیدگاه خود را در خصوص خدمات بانکی و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در مقایسه با سایر شبکه بانکی بیان فرمائید.

با گذشت بیش از 15 سال از  تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این بانک از استقبال چشمگیری در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار است که نشان دهنده میزان مقبولیت و محبوبیت در میان احاد جامعه می باشد. در حوزه خدمات بانکی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران تمامی خدمات حوزه های الکترونیک و سایر خدمات قابل ارائه در سایر بانک ها را در چارچوب قوانین بانک مرکری و با چاشنی خلاقیت و نوآوری ارئه می دهد به طوریکه غالب خدمات بانکی برای اولین مرتبه توسط این بانک به صورت الکترونیکی ارائه میشود.

همچنین در این بانک، نه سودی به مشتریان پرداخت میوشد و نه سودی از آنها دریافت میشود همه ی وام های پرداختی از طرف این بانک با کارمزد حداکثر 4درصد به مشتریان اعطا میشود

به نظر جنابعالی ، طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، در چه زمینه هایی می تواند راه گشای سازمان ها و نهادها باشند؟

مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان می باشد لذا حمایت مادی و معنوی از کارمند می تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی تعلق خاطر کارکنان به سازمان ایجاد نماید. که حمایت سازمان با پرداخت تسهیلات با کارمزد حداکثر 4 درصد می تواند باعث رضایت کارکنان آن مجموعه شود که استفاده از محصول  اعتبار در حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران، می تواند ابزار مناسبی برای سازمان ها جهت حمایت از کارکنان باشد.

با توجه به اینکه جذب منابع بیشتر می تواند به ارائه خدمات گسترده تر به آحاد جامعه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک نماید ، چه توصیه برای سایر سازمان ها ، نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی به منظور سپرده گذاری و افزایش سطح تعاملات با این بانک را دارید؟

شروع همکاری یا افزایش تعامل با بانک می تواند مزیت هایی در حوزه منابع انسانی برای سازمان ایجاد نماید. علاوه بر مزیت های ذکر شده نظیر پرداخت وام قرض الحسنه جهت رفع نیاز های ضروری با استفاده از وام کالا کارت پرسنل سازمان های میتوانند لوازم خانگی، نیاز های درمانی، دندانپزشکی و ضروری... را مرتفع نمایند و با مشارکت سازمان در طرح های عام المنفعه نظیر همیاران مهر سازمانها می توانند در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود گام بردارند.

همچنین در طرح مهریار  سازمان و شرکت های دولتی و خصوصی با پرداخت حقوق کارکنانشان از طریق این بانک، میتوانند از مزایای این طرح به صورت ماهیانه بعد از پرداخت حقوق بهره مند شوند

ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و با کارمزد کمتر از 4 درصد چه تاثیری بر معیشت و رفع مایحتاج ضروری جامعه دارد؟

هم اکنون بیش از 30 درصد جمعیت استان از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره میبرند این افتخاری برای ماست که هیچگاه قادر به شکرگذاری آن نخواهیم بود و بنا داریم به شکرانه ی محبت مردم تمامی هم استانی هایمان از این وام ها بهره ببرند حتی مناطقی که شعبه نداریم میتوانند با استفاده از خدمات الکترونیک بانک بدون مراجعه حضوری افتتاح حساب نمایند و درخواست وام های خود در موبایل بانک ثبت نمایند.

تا کنون چند فقره تسهیلات و در چه حوزه هایی پرداخت شده است؟

  • تحویل لوازم التحریر در شهریور ماه سال جاری به دانش آموزان منطقه ی محروم دیشموک
  • پرداخت 5 میلیارد ریال کمک مالی بلاعوض به مرکز پزشکی هسته ای در آذر ماه سال جاری
  • تخصیص بیش از 4 میلیارد ریال جهت خرید اقلام ( مخزن آب، بخاری و سایل گرمایشی) در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر
  • شناسایی و معرفی 100 دانش آموز تحت پوشش بهزیستی به مدیریت بانک جهت اخذ کمک های مادی و معنوی بانک
  • شناسایی و معرفی 100 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد به مدیریت بانک جهت اخذ کمک های مادی و معنوی بانک
  • شناسایی و معرفی یکی از مدارس شاهد استان به مدیریت بانک جهت اخذ کمک های مادی و معنوی بانک
  • عملکرد این بانک در حوزه وام های قرض الحسنه به شرح زیر میباشد:

 

ردیف

عنوان

تعداد

مبلغ

(میلیارد ریال)

1

کل تسهیلات قرض الحسنه

45.241

18.263

2

 قرض الحسنه ازدواج

1.859

2.681

3

قرض الحسنه بهزیستی

50

37

4

قرض الحسنه کمیته امداد

541

273

5

 قرض الحسنه فرزند آوری

567

238

6

قرض الحسنه کالا کارت

3.059

734

7

قرض الحسنه بيمار معسر خاص

112

20

8

قرض الحسنه استغال استانداری

44

35

برنامه های آتی برای مشتریان و مراجعین بانک چیست؟

همیشه سعی داشتیم خدماتمان را منطبق با فناوری روز دنیا و کشورمان ارائه دهیم که بخشی از دستاوردهای بین المللی مان گواه این نگرش و بیشن میباشد به عنوان نمونه اولین بانکی بودیم که کاغذ را حذف و تمام قرارداده ها و احراز هویت مشتریان را به صورت الکترونیکی انجام دادیم که تمامی این موارد از طریق سامانه میعاد هم اکنون در حال اجرا میباشد.

در آخرین اقدامی که برای تسهیل در امور مشتریان انجام دادیم راه اندازی شعبه پیشخوان مجازی است در این خدمت تمامی خدمات افتتاح حساب و تسهیلات به صورت برخط و بدون مراجعه حضوری مشتری به شعبه صورت میپذیرد لذا استدعا داریم از تمامی مشتریان عزیز که درخواستهای خود را از طریق پیشخوان مجازی ارائه دهند بلکه بتوانیم خطاها و نواقصات احتمالی را کنترل و مرتفع نمائیم.

سخن آخر...

وقتی موفقیت ها و برکات قرض الحسنه را میبینیم بیش از پیش به مسیری که در آن گام نهادیم مطمئن میشویم که یقینا این از وعده های الهی ست و  به جا آوردن شکر آن برای ما دشوار ست و میتوانیم فقط تلاش کنیم تا همه ی مردم سرزمینمان از این نعمت قرض الحسنه، بهره مند شوند و از همین جا از تمامی مدیران ، خیرین و نیکوکاران هم استانی در جای جای استان و وطن عزیزمان دعوت میکنیم با افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران ما را در این مسیر یاری نمایند بلکه همه در اجر دنیوی و اخروی این نعمت سهیم باشیم.

در پایان عرایضم به رسم ادب و قدرشناسی جا دارد از تمامی مدیران این بانک در سنوات گذشته در استان و  همکاران تلاشگرم که به معنای واقعی خواستن را معنی کردند تقدیر و تشکر کنم و برای همه ی این عزیزان، بهترین ها را آرزو کنم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار