نماینده عالی دولت در شهرستان بابل گفت؛ تاکنون 105 فرصت سرمایه گذاری در بابل، 39 فرصت در بابلسر و 28 فرصت در فریدونکنار مورد تایید قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 02 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در گفت و گویی اظهار داشت؛

172 فرصت سرمایه گذاری در شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار تاکنون تایید شد 

تایید 172 فرصت سرمایه گذاری در شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار  

دکتر عزیززاده گرجی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار در 15 دی ماه بیان داشت؛ تاکنون 172 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان توسط اداره کل اقتصاد و دارایی استان تایید شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه هماهنگی برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در بابل اظهار داشت؛ در این رویداد اقتصادی مهم فرصت های سرمایه گذاری سه شهرستان در حوزه های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و همچنین ظرفیت های شهرداری ها، آب، شیلات و برق معرفی خواهند شد.

وی گفت‌؛ این همایش بهترین فرصت برای سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار است تا مسائل و مشکلات حوزه سرمایه گذاری مرتفع گردد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این همایش از نظر کیفی و کمی از سه همایش قبلی بهتر باشد افزود؛ شهرداری ها در این رویداد اقتصادی باید حضور پر رنگی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل گفت؛ تاکنون 105 فرصت سرمایه گذاری در بابل، 39 فرصت در بابلسر و 28 فرصت در فریدونکنار مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود؛ همایش فرصت های سرمایه گذاری صبح پنج شنبه 15 دی در اداره کل مخابرات استان مازندران برگزار می شود.

روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار