مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به آغاز رزمایش طرح نشان اقتصاد مقاومتی گفت: بی گمان اقتصاد مقاومتی، راهبرد رهایی بخش نظام اقتصادی کشور از تلاطم های داخلی و خارجی و عناد و دست اندازی دشمنان و تضمین ثبات، رشد و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 31 December 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مهدی علمدار مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران صبح امروز در آستانه دهه مقاومت و ایثار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بی گمان اقتصاد مقاومتی، راهبرد رهایی بخش نظام اقتصادی کشور از تلاطم های داخلی و خارجی و عناد و دست اندازی دشمنان و تضمین ثبات، رشد و پیشرفت کشور است.

وی گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران در راستای اجرای بند ۲۰ اصول اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین بر اساس سند اعتلای ده ساله سازمان بسیج مستضعفین طرح شناسایی، ارزیابی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران رویکرد این سازمان را برپایه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها دانست و تصریح کرد: این سازمان با بهره گیری از جریان نخبگی و فعال در این حوزه و با آموزش ارزیابان طرح نشان اقتصاد مقاومتی با رویکرد شناسایی واحدهای تولیدی در تراز انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان های استان تهران فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

علمدار افزود: رزمایش بزرگ طرح نشان اقتصاد مقاومتی با الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات و ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت کالا و خدمات و همچنین گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی در دی ماه سال جاری آغاز شده و واحد های شناسایی شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با تقدیر از واحدهای تولیدی استان تهران بیان کرد: در این طرح نفرات برتر واحد های تولیدی در سطح شهرستان ها و استان ضمن برگزاری مراسمی بزرگ با حضور مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری و کارخانجات در شهرستان های استان تهران مجری طرح نشان اقتصاد مقاومتی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار