نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به جای اینکه از گذشته بگوییم و اعتراض کنیم، فکر خود را نسبت به آینده سوق دهیم.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 29 December 2022

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز (۸ دی) در آیین معارفه و تودیع استاندار خوزستان، اظهار کرد: کارهای صورت گرفته در استان خوزستان بسیار امید بخش بود. یک زمانی خدمت امام خمینی بودیم که سخگنوی خبرگان آقای مشکینی بود که از مشکلات و نابسامانی ها گفت و نوبت به امام که رسید فرمودند، آنچه که در قلب آقای مشکینی بود آیه یاس بود اما آنچه که در دل من است آیه امید است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: به جای اینکه از گذشته بگوییم و ایراد و اعتراض کنیم و تاسف بخوریم، فکر خود را نسبت به آینده سوق دهیم و برنامه ریزی برای آینده خوبی داشته باشیم. بودجه کلانی به طرح مقام معظم رهبری و پروژه فاضلاب اهواز داده شد که چند برابر بودجه های دیگر استان ها است و این‌ها واقعیت است. اگر بخواهیم این‌ها را نادیده بگیریم بی انصافی است. کارها و برنامه های بزرگ وجود دارد که در استان‌های دیگر مشابه آن دیده نمی شود. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از انتخاب استاندار جدید بسیار خوشحالم، از بابت اینکه سابقه خوبی در استان خوزستان دارد. استاندار جدید توانمند است؛ کمک و برنامه ریزی کنیم و با امید به آینده پیشنهادات خود را باید به استاندار جدید بدهیم تا کارها زودتر انجام شود. 

به گزارش ایسنا، همچنین احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: در عمر یک ساله دولت مردمی، این افتخار را داریم که شاهد شکوفایی و رونق قابل توجهی در استان خوزستان از نظر عمرانی  و اقتصادی باشیم و این نشان از نگاه ویژه دولت به خوزستان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار