رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری سلسله کارگاه‌های «عظمت دخترانه، شکوه مادرانه» ویژه دختران مقطع ابتدایی و مادران آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با مشارکت این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 25 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس امروز، ۴ دی در جمع خبرنگاران از برپایی سلسله کارگاه‌های «عظمت دخترانه، شکوه مادرانه» در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با مشارکت این سازمان خبر داد و گفت: کارگاه‌های مذکور در قالب اردوهای یک روزه برگزار می‌شوند.

وی با شاره به سرفصل‌های این کارگاه‌های آموزشی اظهار کرد: آشنایی با سیره اهل بیت(ع)، تقویت هویت دخترانه با معرفی الگوهای اصیل زن در اسلام، انتقال مفاهیم دینی در قالب بازی ویژه دختران دانش‌آموز و برگزاری نشست‌های تخصصی تربیت فرزند مبتنی بر نیازهای جامعه و چالش‌ها و تهدید های مرتبط با این حوزه ویژه مادران از جمله سرفصل‌های کارگاه‌های مذکور هستند.

کریمی با بیان اینکه این کارگاه‌ها ویژه دختران مقطع ابتدایی عضو سازمان دانش‌آموزی و مادران آن‌ها برگزار می‌شود، گفت: بنا داریم تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ به صورت مستمر این کارگاه‌ها را ادامه دهیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در پایان گفت: این سازمان به عنوان متولی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان پیش از این نیز با برگزاری اردوهای یک روزه ابداعی در سطح کشور به عنوان پیشتاز در طراحی مدل‌های اردویی هویتی به ایفای نقش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه مهندسی فرهنگی پرداخته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار