نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب « محمدطیب صحرایی » استاندار جدید کرمانشاه با نظر وزیر کشور و تایید دولت انجام شده و نمایندگان در این زمینه دخالتی نداشته اند.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 24 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «شهریار حیدری» افزود: همانطور که «بهمن امیری مقدم» استاندار پیشین کرمانشاه از سوی دولت انتخاب شده بود، انتخاب استاندار جدید نیز با رای و نظر دولت است و استانداران پیشین و جدید استان وابستگی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ندارند.

وی اظهار کرد: برخلاف تبلیغاتی که برای ۲ نفر از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و یا افرادی در مرکز استان می شود طبق فرمایش صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایندگان نباید دخالتی در عزل و نصب استانداران داشته باشند.

وی گفت: چنانچه اگر نماینده ای به دنبال تغییر استاندار بوده و این تبلیغات و شایعه ها صحت داشته باشد نقض صریح فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات است.

وی اضافه کرد: فرمانداران شهرستان های غرب کرمانشاه شامل قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در حال تلاش شبانه روزی برای توسعه منطقه و خدمت به مردم هستند.

با حکم وزیر کشور محمدطیب صحرایی روز گذشته به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی شد و از زحمات بهمن امیری مقدم قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار