فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه دستگیری فروشندگان مواد مخدر ١٢٠ درصد با افزایش همراه بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 21 December 2022

دستگیری فروشندگان خرد مواد مخدر ١٢٠ درصد افزایش یافت

علیرضا دلیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طبیعتا تلاش نیروی انتظامی در کل کشور تلاش مفید به فایده‌ و مثمر ثمری است که هر سال در کشور و در جهان مقام اول کشف مواد مخدر را کسب می کنیم، معتادین به دلایل مختلف وارد حوزه مصرف مواد مخدر می‌شوند و در محلات پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: در حوزه خرده فروشی به جهت اینکه مصرف کنندگان تکلیفشان مشخص نشده و معتادانی در سطح شهر داریم که تعیین تکلیف نشده و لازم است بهبود یابند و به چرخه جامعه برگردند تا زمانی که مصرف کنندگان مواد مخدر، سود حاصل از توزیع آن و بیکاری وجود دارد در کنار این‌ها اتفاقی دیگر افتاده خواهش و بازدارندگی قانون در حوزه مواد مخدر وجود دارد، این قطع نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این اتفاق زنجیره ای و متصل به هم است که در این حوزه علی رغم دستگیری‌ها شاهد توفیق نیستیم، چون هنوز در حوزه استفاده کنندگان و معتادین ساماندهی نداشتیم و در حوزه دستگیری از اول سال تا کنون در دستگیری مواد فروشان خرد ۱۲۰ درصد افزایش دستگیری داشته ایم که این رقم بسیار بالایی است. 

وی در خصوص فعالیت پلیس امنیت اقتصادی گفت: پلیس اقتصادی از آگاهی انتراغ شد و پلیسی در حوزه مباحث اقتصادی شکل گرفت که در حوزه پولی و مالی، قاچاق، پولشویی‌ها، مباحثات گمرکی و .. اقدام می نمایند. 

دلیری ادامه داد: استان کرمانشاه از جمله استان‌هایی است که در حوزه کشف سلاح و مهمات غیر مجاز مقام دارد، در حوزه کشف سلاح غیر مجاز بر اساس فراوانی رتبه ۴ کشوری و بر اساس جمعیت رتبه ۵ کشوری هستیم و در حوزه اشرار یکی از اقدامات مهم پلیس از سال گذشته برخورد با شرارت ها و اراذل و اوباش است این افراد ماهیانه رصد، کنترل و دستگیر می‌شوند و اگر رفتار ناشایستی داشته باشند عموما زندان رفته و به مراجع قضایی تحویل می‌شوند.

وی در خصوص مبارزه با منکرات در کرمانشاه یادآور شد: در فرهنگ کرمانشاه فساد کمرنگ‌تر است و فرهنگ و بافت فرهنگی کورد‌ها کمک می کند که فساد کمتر شکل بگیرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه درباره کشف جرائم خاطر نشان کرد: جرائم متعد است و استان کرمانشاه به لحاظ فراوانی جرم دوازدهم کشور است. 

دلیری خاطر نشان کرد: در اغتشاشات اخیر هم استان کرمانشاه خاصه شهر کرمانشاه بر اساس آمار‌ها تحلیل می‌شود که خوب عمل شده، مردم ما با اغتشاشگران همراهی نکردند، علی رغم دعوت و فراخوان ضد انقلاب با اقدامات خوب پلیس و بسیج جزو استان‌های برتر نسبت به این موضوع هستیم در بحث برطرف کردن مشکلات و آرامش نسبی در خیابان‌ها هم امنیت کامل برقرار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار