رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم نصب دوربین‌های نظارتی در نقاط حساس شهر، گفت: با توجه به حوادث پیش آمده، نصب دوربین روی پل‌ها ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 20 December 2022

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ناپدید شدن "دنیا فرهادی" دختر ۲۲ ساله اهوازی در اطراف پل کابلی اهواز در هفته‌های گذشته و سرانجام کشف پیکر وی در امتداد رودخانه کارون پس از یک هفته، در خصوص انتقادها نسبت به نبود دوربین‌های نظارتی در محل حادثه اظهار کرد: وظیفه شهرداری اهواز نصب دوربین‌های ترافیکی است، البته شهرداری در حوزه نصب دوربین‌های نظارتی نیز خدماتی ارائه داده اما اهواز ضعف جدی در این زمینه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه روزهای نخست این حادثه، این ابهام وجود داشت که چنین حادثه‌ای رخ داده یا خیر، به شهرداری تاکید شده است که در زمینه نصب دوربین های نظارتی کمک کند.

محمودی با اشاره به تصمیم‌گیری اخیر شورای تامین خوزستان در خصوص لزوم نصب دوربین‌های نظارتی در برخی نقاط شهر گفت: قطعا اگر در این خصوص تکلیفی برعهده شهرداری باشد، کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه حدود ۴۰ دوربین ترافیکی در شهر فعال هستند، افزود: به شهرداری اهواز تاکید شده که حداقل برای حفاظت از پل‌های روی رودخانه کارون دوربین‌های نظارتی نصب کند اما باید توجه شود تصمیم‌گیری در مورد محل نصب دوربین‌های نظارتی برعهده دستگاه‌های نظارتی است و اگر دستگاه‌های نظارتی، پیش از این به شهرداری می‌گفتند که نقطه‌ای در شهر به دوربین نیاز دارد، این کار انجام می‌شد اما اکنون با توجه به حوادث پیش آمده نصب دوربین روی پل‌ها ضرورت دارد.

وی با اشاره به انتقادهای مطرح شده درباره نبود دوربین‌های نظارتی در مناطق مختلف شهر اهواز عنوان کرد: فعلا مقرر شده پل‌های حساس که حوادثی داشته‌اند، با دوربین‌های نظارتی پوشش داده شوند.

به گزارش ایسنا، "دنیا فرهادی" دختر ۲۲ ساله اهوازی بود که از غروب چهارشنبه ۱۶ آذرماه در بلوار ساحلی حوالی پل کابلی اهواز ناپدید شد و پس از یک هفته جست‌وجوی نیروهای امدادی آتش‌نشانی اهواز، خانواده و اهالی محلی، سرانجام پیکر وی در رودخانه کارون پیدا شد.

برچسب ها: پل های اهواز ، دوربین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار