تیم کشتی ایلام در مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان این استان توانست بر سکوی اول این دوره از مسابقات تکیه کند.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 17 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان ایلام روز جمعه در محل سالن ۱۷ شهریور ایلام با حضور شهبازی مدیرکل، مهدیه مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان ورزشی و علاقه مندان به ورزش کشتی برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور ۷۰ کشتی گیر از ۸ شهرستان و در ۱۰ وزن به مصاف همدیگر رفتند.

در این دوره از مسابقات، کشتی گیرانی از شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان، ملکشاهی، مهران، چرداول، ایلام و ایوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در رده‌های سنی ۱۸ تا ۵۲ سال برگزار و در پایان این دور از مسابقات، در وزن۵۷ کیلو رضا علی‌جان زاده از ایوان، در وزن۶۱ کیلو آرتین موسی‌پور از چرداول، در وزن ۶۵ کیلو حبیب سهرابی از دره‌شهر، در وزن ۷۰ کیلو اشکان نظامی از ایلام، در وزن ۷۴ کیلو یاسر محمودی از ایوان، در وزن ۷۹ کیلو محمدهادی خلفیان از دهلران مقام اول را کسب کردند.

همچنین در اوزان ۸۶ کیلو حسین زینی‌وند از دره‌شهر، ۹۲ کیلو محمدامین میرزابیگی از ایلام، ۹۷ کیلو سیدمهدی موسوی از ایلام و ۱۲۵ کیلو محمدجواد مرادی مقدم از دهلران عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های ایلام چرداول و دره شهر به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان ایستادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار