سرهنگ «کریمی» با اشاره به آرام و تحت کنترل بودن اوضاع در این شهرستان گفت: افراد مغرضی که با حضور در محور‌های مواصلاتی با سنگ‌پراکنی یا مزاحمت مانع تردد کامیون‌ها و اخلال در تردد حمل و نقل عمومی می‌شدند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 14 December 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: سرهنگ «علی‌اکبر کریمی» فرمانده انتظامی خرمبید با اشاره به آرام و تحت کنترل بودن اوضاع در این شهرستان اظهار داشت: افراد مغرضی که با حضور در محور‌های مواصلاتی با سنگ پراکنی یا مزاحمت مانع تردد کامیون‌ها و اخلال در تردد حمل و نقل عمومی می‌شدند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرمبید ابتدا بیان کرد: در پی فراخوان‌های متعدد معاندان نظام در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون‌داران و استقبال نکردن رانندگان از این موضوع، عده‌ای افراد مغرض با حضور در محور‌های مواصلاتی با مزاحمت مانع تردد کامیون‌ها و اخلال در تردد حمل و نقل عمومی می‌شدند که دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از محور‌های اصلی تردد کامیون‌های حامل بار بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است کنترل محور با انجام اقدامات پلیسی مورد رصد قرار گرفت و ماموران انتظامی موفق شدند یک نفر عامل سنگ‌پرانی به سمت کامیون‌های عبوری را دستگیر کنند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار