فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: باید از روند مدرسه‌سازی زیبایی که در این شهرستان آغاز شده است، حمایت و قدردانی کنیم و قدردان خیران مدرسه ساز باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 12 December 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز دوشنبه در آئین خشت گذاری آموزشگاه حضرت سیدالشهدا (ع) که به همت بخشداری کهریزک و کمیساریای پناهندگان برگزار شد، افزود: مدرسه‌سازی درختی است که در برابر همه طوفان ها پایدار بوده و هیچ عبادتگاهی زیباتر از مدرسه نیست.

وی یادآورشد: این مدرسه بنا است در بهترین نقطه، مرغوب ترین زمین و با کیفیت ساخت و زیر بنا احداث شود و باید با سرعت و بدون وقفه عملیات عمرانی آن پیش برود.

زمانی اظهارداشت: باید برای ساخت این مدارس و آماده سازی آن برای بهره برداری در آغاز سال تحصیلی آتی به شکل جهادی عمل کرد و دست در دست هم کارها را پیش برد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: تمام کارها درست مشابه اتفاقی که برای این مدرسه سیدالشهدا(ع) رخ داده باید با شناسایی ظرفیت ها و پیگیری امور و برنامه ها تا رسیدن به هدف مورد نظر کارها را پیش برد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: هر مانعی که در برابر ساخت این مدارس بود، به سرعت گزارش دهید تا با پیگیری و کار جهادی عملیات عمرانی آن متوقف نشده و در زمان بندی معین، بهره برداری شود.

حجت الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه باقر شهر نیز در این مراسم گفت: در اغتشاشات اخیر زمانی که دشمن زمینه را فراهم و مساعد دید دست به کار شد، برخی هم وقتی ندای این شیطان را شنیدند پاسخ مثبت دادند و این وضعیت را برای جامعه ما به وجود آوردند.

وی ادامه داد: وظیفه آموزش و پرورش در چنین شرایطی بسیار سنگین است و در همین چریانات یکی از اهداف دشمنان دانش آموزان بودند و در کف مدارس کار می کردند.

حجت الاسلام استیری با بیان اینکه در این شرایط وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داریم، جنس اغتشاشات اخیی را فرهنگی و اجتماعی دانست.

امام جمعه باقر شهر اضافه کرد: هرگز نباید فکر کرد که توطئه ها و تهاجمات دشمن تمام شده، هر زمان که این چنین احساس کردیم، از ناحیه دشمن ضربه خوردیم.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی سال ها تذکر و هشدار لازم را داده بودند که ما غفلت کردیم از همین رو امروز هم اگر بگوییم که این جریان تمام شده، اشتباه کرده ایم در حالی که دشمن به صورت جدی وارد شده و جنگ احزاب و به صورت ترکیبی در کف خیابان شکل گرفته و لازم است که ما هم به شکل ترکیبی بتوانیم مقابله کنیم.

این مدرسه در سه هزار متر زمین با همت بخشداری کهریزک و کمیساریای پناهندگان و کمک خیران مدرسه ساز در نزدیکی بخشداری کهریزک و خیایان اصلی این شهر احداث می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار