براساس تفاهم‌نامه‌ای چهار جانبه دانش‌آموزان کرمانشاهی از امکان گردشگری و واحدهای شهرک‌های صنعتی کرمانشاه به صورت رایگان بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 11 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه میان میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه منعقد شد که هدف آن آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با اماکن تاریخی، گردشگری و واحدهای تولیدی است.

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با هویت ایرانی اسلامی، تقویت کار تیمی و گروهی، شرکت در اردوها و آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

وی عنوان کرد: دشمن در حال ترویج روحیه ناکارآمدی و ناامیدی بین جوانان است و از طرفی با توجه به دستاوردهای بسیار نظام جمهوری اسلامی ایران باید این دستاوردها با بازدید از آثار تاریخی و واحدهای تولیدی و صنعتی به دانش‌آموزان منتقل شود.

محمدی گفت: این تفاهم‌نامه پیوست فرهنگی هم دارد و در این اردوها افرادی حضور پیدا می‌کنند و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای نظام را برای دانش‌آموزان توضیح می‌دهند.

وی افزود: تمامی دانش‌آموزان در دوره‌های سنی مختلف می‌توانند از آثار تاریخی و واحدهای صنعتی استان بازدید کنند.

سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: این برنامه در محدوده شهر کرمانشاه اجرا می‌شود و در آینده به نقاط مختلف استان نیز تسری پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: در این برنامه دانش‌آموزان به صورت رایگان از طاقبستان و تکایا بازدید می‌کنند.

شهرداری کرمانشاه نیز دو دستگاه اتوبوس گردشگری برای اجرای این طرح در نظر گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار