تابناک هرمزگان// رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از امدادرسانی به مادر بارداری که در شرف زایمان بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 11 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// دکتر حسین قاسمی در این باره گفت: ساعت ۲۲:۰۳ پیرو تماس یه شهروند با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بستک و ارائه گزارشی مبنی بر شروع فرآیند زایمان یک خانم باردار، با سن بارداری ۳۳ هفته، بالافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای آسو به محل فوریت در درمانگاه کوخرد اعزام شد.

دکتر قاسمی در ادامه افزود: این مادر جهت زایمان، از دژگان عازم بیمارستان بستک بوده که در بین مسیر دردهای ناشی از شروع فرایند زایمان آغاز می‌شود و همراهان وی ضمن تماس با اورژانس ۱۱۵ و درخواست آمبولانس، تصمیم می‌گیرند مادر باردار را به نزدیکترین درمانگاه، که همان درمانگاه کوخرد بوده؛ انتقال دهند.

همزمان با رسیدن بیمار به درمانگاه، آمبولانس اورژانس هم به محل رسیده و تکنسین های اعزامی، منصور دال و احسان مهرپرور، به مادر در انجام زایمان، که از قبل شروع شده بوده؛ کمک و اقدامات حمایتی از قبیل بررسی راه هوایی نوزاد، اکسیژن درمانی، کلمپ بند ناف و… برای مادر و نوزاد‌انجام و هر دو را با حال عمومی خوب جهت ادامه درمان به بیمارستان فارابی بستک انتقال دادند.

لازم به ذکر است نوزاد دختر بوده و با نمره آبکار ۱۰ به بیمارستان منتقل شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار